Godt dere ser det sånnDet var trist første året. Så var det det ikke mer. Juletreet er fint, alle tåler det, og den lukta blir folk syke av, så den står vi over.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Godt dere ser det sånnDet var trist første året. Så var det det ikke mer. Juletreet er fint, alle tåler det, og den lukta blir folk syke av, så den står vi over.
Oi! Det kan jo bli spesielt![]()
HahaHahaha stakkars det må bli trasig med årene.
Elsker edelgran, det er litt sånn Disney tre for meg, men det vokser ikke i skogen vår, så det går klare seg med vanligHvordan juletre skal dere ha da?
Vi bruker å ha edelgran.
Stakkar treetHahadet ryr mer enn treet vi bruker å ha liksom. Åsså er det det styret med å bøye til greiner og greier, ser så komisk ut
![]()
Var vant med vanlig gran tidligere. Men etter jeg flytta sammen med sambo er det edelgran for alle pengeneElsker edelgran, det er litt sånn Disney tre for meg, men det vokser ikke i skogen vår, så det går klare seg med vanlig![]()
HahaStakkar treet![]()
Pynten er viktigere enn hva den henger påVi hadde alltid edelgran før, treet spiller ikke så stor rolle for meg i grunn. Er ikke det som er viktig for meg i jula
Det er sant! Ungene bryr seg iallefall ikke, de vil jo bare pynte tre. Helst kun på den ene sidenVi hadde alltid edelgran før, treet spiller ikke så stor rolle for meg i grunn. Er ikke det som er viktig for meg i jula
Helt enigPynten er viktigere enn hva den henger på
Poden har eget minitre på rommet sitt, det pyntes med disneykulerDet er sant! Ungene bryr seg iallefall ikke, de vil jo bare pynte tre. Helst kun på den ene siden![]()
Så koselig!Poden har eget minitre på rommet sitt, det pyntes med disneykuler![]()
Koselig ja, han ville ha sitt eget tre et år så da ikk han det. Godt han er like juleglad sommegSå koselig!det er nok stas. Her får snuppa større rom før jul, så kanskje det blir plass til et minitre etterhvert
![]()
Me har og tradisjon for det, å ta hogsten heile familienJeg er faktisk oppvokst med plastgran siden vi hadde vegg til vegg-teppe og det ikke var noe moror å trampe på barnåler året rundt. Etter at stua ble renovert ble det edelgran, men nå etter at jeg ble voksen er det vanlig gran som gjelder - nå må jeg liksom ha granlukta for at det skal lukte jul..... Alltid vært mannen i huset som har stått for å hugge grana, men i fjor var vi ivei alle sammen (etter at han hadde vært på en runde og plukket ut aktuelle kandidater) og det var veldig koselig.......![]()
Ja, var ganske surt da vi var av gårde i fjor, men koselig var det likevel.....Me har og tradisjon for det, å ta hogsten heile familiendå tek me med oss sag, videokamera og klementinar
skikkelig kos, uansett vær
![]()