Juleskravle 2014

Det var trist første året. Så var det det ikke mer. Juletreet er fint, alle tåler det, og den lukta blir folk syke av, så den står vi over.
Godt dere ser det sånn :)

Oi! Det kan jo bli spesielt :)

Spesielt, anerledes, fargerikt og morsomt:) american style - bigger the better, og kan ikke bli fargerikt nok :) elsker å kjøpe julepynt på reiser, da er det en historie bak pynten, og ikke bare noe som ble kjøpt på salg... :)

Spesielt, anerledes, fargerikt og morsomt:) american style - bigger the better, og kan ikke bli fargerikt nok :) elsker å kjøpe julepynt på reiser, da er det en historie bak pynten, og ikke bare noe som ble kjøpt på salg... :)

ImageUploadedByBV Forum1411500966.908049.jpg

Hahaha stakkars det må bli trasig med årene.
Haha:D det ryr mer enn treet vi bruker å ha liksom. Åsså er det det styret med å bøye til greiner og greier, ser så komisk ut :D

Jul i år ja! Første jula med bebis. Vi skal være her hjemme i år, min familie kommer hit. Jeg har sagt ifra til svigerfamilien at dørene står åpne :) Så får vi se hvor mange vi blir!

-Fra appen-

Elsker edelgran, det er litt sånn Disney tre for meg, men det vokser ikke i skogen vår, så det går klare seg med vanlig:)
Var vant med vanlig gran tidligere. Men etter jeg flytta sammen med sambo er det edelgran for alle pengene :) det er juletre det!

Vi hadde alltid edelgran før, treet spiller ikke så stor rolle for meg i grunn. Er ikke det som er viktig for meg i jula

Vi hadde alltid edelgran før, treet spiller ikke så stor rolle for meg i grunn. Er ikke det som er viktig for meg i jula
Pynten er viktigere enn hva den henger på

Det er sant! Ungene bryr seg iallefall ikke, de vil jo bare pynte tre. Helst kun på den ene siden :)

Poden har eget minitre på rommet sitt, det pyntes med disneykuler:)
Så koselig!:) det er nok stas. Her får snuppa større rom før jul, så kanskje det blir plass til et minitre etterhvert:)

Jeg er faktisk oppvokst med plastgran siden vi hadde vegg til vegg-teppe og det ikke var noe moror å trampe på barnåler året rundt. Etter at stua ble renovert ble det edelgran, men nå etter at jeg ble voksen er det vanlig gran som gjelder - nå må jeg liksom ha granlukta for at det skal lukte jul..... Alltid vært mannen i huset som har stått for å hugge grana, men i fjor var vi ivei alle sammen (etter at han hadde vært på en runde og plukket ut aktuelle kandidater) og det var veldig koselig....... :-)

Jeg er faktisk oppvokst med plastgran siden vi hadde vegg til vegg-teppe og det ikke var noe moror å trampe på barnåler året rundt. Etter at stua ble renovert ble det edelgran, men nå etter at jeg ble voksen er det vanlig gran som gjelder - nå må jeg liksom ha granlukta for at det skal lukte jul..... Alltid vært mannen i huset som har stått for å hugge grana, men i fjor var vi ivei alle sammen (etter at han hadde vært på en runde og plukket ut aktuelle kandidater) og det var veldig koselig....... :-)
Me har og tradisjon for det, å ta hogsten heile familien:-) då tek me med oss sag, videokamera og klementinar:-) skikkelig kos, uansett vær:-)

Me har og tradisjon for det, å ta hogsten heile familien:) då tek me med oss sag, videokamera og klementinar:) skikkelig kos, uansett vær:)
Ja, var ganske surt da vi var av gårde i fjor, men koselig var det likevel..... ;) Grilla pølser og drakk kakao og spiste klementiner gjorde vi også..... :-) Får se hva vi får til i år da, med en baby på 2,5-3 mnd.... :-p

Jeg og mannen var i skogen og hugget vårt første tre sammen. Gøy det.

Men vi har ikke skog, ingen plass å naturlig dra. Så vi henter treet i kjelleren vi. Så tåler alle det.

Jeg og mannen setter det opp på kvelden etter at ungene er i seng, så pynter vi neste dag etter frokost (ei helg, altså)

Back
Topp