Julefeiring

Reana

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Himmelbarn
❤️ Februarskattene 2019 ❤️
Juligull2021
Hvor og evt med hvem skal dere feire jul sammen med i år? :)

Her blir det første julen vi er en familie på tre og vi gleder oss skikkelig! Skal reise til min familie og feire sammen med foreldrene mine, søsken og besteforeldre.

Vi har feiret hjemme de siste... 4 eller 5 årene tror jeg det er, og det gjør vi i år også. I fjor Vf mine foreldre her så da er nok ikke de det i år, muligens kommer svigermor eller så er det oss fem.

For første gang på flere år skal vi i år feire jul hjemme og ikke på Gran Canaria.
Gleder meg til å jul, med 3 skatter i hus:Heartblue:Heartblue:Heartred
Så får vi litt familie på besøk også:love7

Vi har feiret alene som familie i mange år. Orker ikke reise bort.
I fjor kom svigermor og mannen, og de har vært her en gang før også.
Mamma og broren min var her også for mange år siden.
Men de er som oss, hjemmekjære :p

Vi feirer hjemme, "bare" oss. I år kan det hende broren min inviterer seg selv til oss, men jeg har egentlig lyst til å si nei. :oops:

Vi har annethvert år med min og hans familie. I år blir det hans. Og det er ikke mitt favorittår av de to.......

I år blir det hjemme hos oss, med de som vil/kan av familien til mannen. Vi er annethvert år hos foreldrene mine :-)

Mamma har ytret ønske om at vi skal dit i år, jeg vil helst være hjemme. Men blir vel hos mamma og gubben så har jeg med to og unger og min far...

Jeg kunne godt tenke meg å feire hjemme, men det blir nok uaktuelt frem til vi får en liten en..

Vi feirer fortsatt hver for oss, noe begge har vært tydelig på at vi har ønsket helt frem til vi får barn. Så hvis vi føder rundt termin (10. januar) så feirer vi hver for oss i år, men starter annen hvert år hos hans og min familie fra og med julen 2020 :)

Litt usikker. Vi vurderer Gran Canaria hos min far som bor der.
Vi har ikke barna (til min mann) denne jula, hadde dem i fjor.

Aner ikke. Folk driver å tuller til tradisjonene :P

Vet ikke. Det blir første jula uten pappa, så det blir vel i alle fall sammen med mamma.

Vi skal feire hjemme, akkurat som vi har gjort siden vi fikk barn. Vil da ha tre små barn (den minste vil være bare noen mnd) som vil trives best hjemme og best i egen seng. Det er spesielt leggetid som er viktig å overholde. Mine foreldre kommer alltid til oss. Usikker på om svigerforeldre kommer. Hvis de ikke kommer på julaften kommer de 1.dag.

Back
Topp