Jule- og desemberskravle :)

Au da. Legen med ham også da?

Det skal jo ikke være smittsomt, så max uflaks da!
Skjønner ikke hva det kan være siden jeg har også vondt i øret, bare ikke så ille.

Lille U seier han har vondt, men ikke de enorme smertene frøkna har

Det gjør heldigvis det med mine. Ikke helt uvanlig utfra hva jeg har lest om barnemigrene, men legen mente det ikke kunne være migrene når det ikke varte i 1-2 dager. Inntil det var 3 min igjen av timen og hun leste akkurat det jeg hadde sagt hele tiden... Det var eldste. Mellomste har vi ikke vært til legen med. Det behandles med paracet som kjøpes uten resept og ikke noe annet å gjøre så da har jeg ikke tatt meg bryet.
Mistenker barnemigrene på eldste her også:(
Vært hos legen men fikk kun beskjed om å notere alle tilfeller...og MR av hodet som ikke ga noe svar:)

Mistenker barnemigrene på eldste her også:(
Vært hos legen men fikk kun beskjed om å notere alle tilfeller...og MR av hodet som ikke ga noe svar:)
Kun beskjed om å føre hodepinedagbok og ikke noe andre undersøkelser og beskjed om å gi paracet her.

God morgen
Er langåpent på senteret her i morgen, jeg skal ikke dit.
Ser priskrigen virkelig er i gang nå Så jeg tenkte å dra innom kiwi etter jobb å få kjøpt det vi skal ha før det blir tomt
Ikke fått med meg krigen i år:D er det julevarer??

Men blodutredelser, en klynge med røde prikker Nesten som et kyssemerke, på ryggen til eldste?

Og noe svakt som minner om der i mkdnre omfang på brystet?

Og bildene mine helt ubrukelige.

Men, Google er ikke lurt. Den sier leukemi. Og det tror jeg ikke.

Men skal man bekymre seg for slikt?

Jeg gruer meg til det her:(

Jeg også, heldigvis har vi begge mulighet til hjemmekontor som nok kan bli benyttet noen ganger i tillegg til at jeg har en hjemmeværende mor og fra nyttår pensjonert far som kan ha dem om det ikke er type omgangsyke (men altså, da tar vi hjemmekontor eller avspassering for en 12 åring kan da ikke være alene med omgangssyke?)

Back
Topp