Jule- og desemberskravle :)

La hodet på puten.
Fikk klem og natta kyss av mannen.
Småpratet i en 5 minutter.
Slukket lyset.
Da kjente jeg hvor sliten jeg var etter alt for lite søvn natt til i dag, mye hyling fra frøkna i hele deg.
2 minutter er jeg på vei inn i drømmeland...
Så hører jeg et hyl "AUUUUUUUU!!!!!!!!!!................"
Håper dere får en bedre natt.

Og ring legen med en gang de åpner i morgen.

Håper dere får en bedre natt.

Og ring legen med en gang de åpner i morgen.
Hun har sovnet igjen nå.
Fikk mer smertestillende, først satt hun på fanget mitt i stuen til det verste ga seg, så la jeg meg ved siden av henne i sengen hennes og sang for henne til hun sovnet, Sang "so ro", "trollmor" og kom halvveis i "Nordmannen" så sov hun og jeg listet meg ned igjen.
Sitter oppe litt til for sikkerhetsskylt, og regner med å være tilbake her inne igjen i 3-tiden

Heldigvis var hun over det verste når vi dro op konsert og har kost seg med grønt eple (for det er surt, mamma, det trengte jeg) og pappa

I fin form og spiser kveldmat nå før det er natta og skole i morgen
Så flott det gikk fort over:)

Svigermor kommer i løpet av uka, så kanskje neste helg. Eller muligens overnatter ungene fra 21 til 22 des, de skal uansett være hos mamma og pappa 21 og da må jeg trolig jobbe sent så de sover kanskje over.
Krysser fingre for deg:D

Så flott det gikk fort over:)
Det gjør heldigvis det med mine. Ikke helt uvanlig utfra hva jeg har lest om barnemigrene, men legen mente det ikke kunne være migrene når det ikke varte i 1-2 dager. Inntil det var 3 min igjen av timen og hun leste akkurat det jeg hadde sagt hele tiden... Det var eldste. Mellomste har vi ikke vært til legen med. Det behandles med paracet som kjøpes uten resept og ikke noe annet å gjøre så da har jeg ikke tatt meg bryet.

Håper virkelig vi får god hjelp hos legen.
Frøkna har allerede gått glipp av juleavslutningen for klassen sin, og vil gå glipp av juleavslutningen til klassen til eldste i kveld.
Det er masse morsom som skjer på skole og SFO om dagen som hun ikke får med seg.

På søndag skal vi egentlig ha barnebursdag for henne, og er hun ikke frisk til da må det utsettes til over nyttår

Håper virkelig vi får god hjelp hos legen.
Frøkna har allerede gått glipp av juleavslutningen for klassen sin, og vil gå glipp av juleavslutningen til klassen til eldste i kveld.
Det er masse morsom som skjer på skole og SFO om dagen som hun ikke får med seg.

På søndag skal vi egentlig ha barnebursdag for henne, og er hun ikke frisk til da må det utsettes til over nyttår

Krysser fingrene for frøkna! Her gikk hun glipp at korps avslutning i går. Det er så kjedelig :(

Back
Topp