Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er ikke det her.Jeg fikk den gode ideen at jeg skal gå på juleshopping alene etter ungene er lagt, senteret her i nærheten er jo oppe til kl 22![]()
Her er det amfi medlemskveld 20-24 i kveld med mye gode prosenter. Jeg har planlagt denne lenge men jeg har ikke helt klart for meg hva jeg skal kjøpe for jeg har handlet en del julegaver på Black friday i år.Jeg fikk den gode ideen at jeg skal gå på juleshopping alene etter ungene er lagt, senteret her i nærheten er jo oppe til kl 22![]()
Følger ikke med jeg, hva er det jeg lå sikre meg på kiwi i dag da?God morgen
Er langåpent på senteret her i morgen, jeg skal ikke dit.
Ser priskrigen virkelig er i gang nå Så jeg tenkte å dra innom kiwi etter jobb å få kjøpt det vi skal ha før det blir tomt
Shoppet du noe ?Fikk utbetalt desember lønn i dag + noe overtid jeg het hadde glemt.
Nå klør det i fingrene for å shoppe![]()
Gm. Hvordan er formen til frøkna?God morgen alle sammen
4 bukser og noen kjoler til frøknaShoppet du noe ?![]()
Endelig en natt med litt mer søvnGm. Hvordan er formen til frøkna?
Ligger tilbud på mattilbud appen, så kan du se om det er noe du må haFølger ikke med jeg, hva er det jeg lå sikre meg på kiwi i dag da?
GodmorgenGod morgen alle sammen
Nei, selv om natten ble bedre så ha hun fremdeles veldig mye vondt, så er hjemmeGodmorgen
Ble det skole på frøkna?
Så kjekt . Hvor shoppet du?4 bukser og noen kjoler til frøkna
Flott. Hjemme i dag ?Endelig en natt med litt mer søvn
Fikk vel hele 6 timer i natt![]()
Skjønner den . O hjemme her , ikke feber men høres jo ut som den hosten skal ta livet av han :/Hjemmedag på kengubarnet , synesdet er så vanskelig når de er så store og må begynne å være alenehjemme på sykedager
Ikke like lett det der, men selv om det ikke er helt lett, blir man også litt stolt av dem at de klarer detHjemmedag på kengubarnet , synesdet er så vanskelig når de er så store og må begynne å være alenehjemme på sykedager
Var en tur innom Zalando.Så kjekt . Hvor shoppet du?
Flott. Hjemme i dag ?
Samme herSkjønner den . O hjemme her , ikke feber men høres jo ut som den hosten skal ta livet av han :/
Joda men liker å passe på han når han er syk , i dag blir set mange timer alene dessverreIkke like lett det der, men selv om det ikke er helt lett, blir man også litt stolt av dem at de klarer det
Masse god bedring til han