Jule- og desemberskravle :)

Jeg fikk den gode ideen at jeg skal gå på juleshopping alene etter ungene er lagt, senteret her i nærheten er jo oppe til kl 22:D

Jeg fikk den gode ideen at jeg skal gå på juleshopping alene etter ungene er lagt, senteret her i nærheten er jo oppe til kl 22:D
Det er ikke det her.
Var ute og tok ukeshandelen da etter at mannen og eldsten kom tilbake fra juleavslutningen på skolen

Her er det amfi medlemskveld 20-24 i kveld med mye gode prosenter. Jeg har planlagt denne lenge men jeg har ikke helt klart for meg hva jeg skal kjøpe for jeg har handlet en del julegaver på Black friday i år.

Det er evt til ungene, power har 20% og vi skal ha et nettbrett

Men ellers vet jeg ikke. Jentene vet jeg ikke Eller. Jo. Yngste får eldste sitt nettbrett. Skulle hatt et cover til det bare. Men hun har jo bursdag også.

Mannen er jeg rimelig blank på. Svinger er jeg helt blank på.

God morgen
Er langåpent på senteret her i morgen, jeg skal ikke dit.
Ser priskrigen virkelig er i gang nå Så jeg tenkte å dra innom kiwi etter jobb å få kjøpt det vi skal ha før det blir tomt

God morgen
Er langåpent på senteret her i morgen, jeg skal ikke dit.
Ser priskrigen virkelig er i gang nå Så jeg tenkte å dra innom kiwi etter jobb å få kjøpt det vi skal ha før det blir tomt
Følger ikke med jeg, hva er det jeg lå sikre meg på kiwi i dag da?

Hjemmedag på kengubarnet , synesdet er så vanskelig når de er så store og må begynne å være alenehjemme på sykedager

Hjemmedag på kengubarnet , synesdet er så vanskelig når de er så store og må begynne å være alenehjemme på sykedager
Skjønner den . O hjemme her , ikke feber men høres jo ut som den hosten skal ta livet av han :/

Back
Topp