Og der hadde Lille U vondt i ørene og feber.
Dette tar jo aldri slutt![]()
Au da. Legen med ham også da?
Det skal jo ikke være smittsomt, så max uflaks da!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Og der hadde Lille U vondt i ørene og feber.
Dette tar jo aldri slutt![]()
Skjønner ikke hva det kan være siden jeg har også vondt i øret, bare ikke så ille.Au da. Legen med ham også da?
Det skal jo ikke være smittsomt, så max uflaks da!
Gratulerer med gårsdagens bursdagsbarnRoen har senket seg. Imorgen har jeg en 1 åring i hus. Skjønner det ikke.
Mistenker barnemigrene på eldste her ogsåDet gjør heldigvis det med mine. Ikke helt uvanlig utfra hva jeg har lest om barnemigrene, men legen mente det ikke kunne være migrene når det ikke varte i 1-2 dager. Inntil det var 3 min igjen av timen og hun leste akkurat det jeg hadde sagt hele tiden... Det var eldste. Mellomste har vi ikke vært til legen med. Det behandles med paracet som kjøpes uten resept og ikke noe annet å gjøre så da har jeg ikke tatt meg bryet.
Håper snuppa er i bedre form??Juhu...
Ble hele 2 * 1,5 timer med søvn i natt.
25 minutter til telefonen på legekontoret åpner
Kun beskjed om å føre hodepinedagbok og ikke noe andre undersøkelser og beskjed om å gi paracet her.Mistenker barnemigrene på eldste her også
Vært hos legen men fikk kun beskjed om å notere alle tilfeller...og MR av hodet som ikke ga noe svar![]()
God bedring til gutten dinSykt barn herogså ,mannen var hjemme til 10.30 s kom jeg hjem litt over 14, i morgen blir han nok mest alene
Hurra for full kontoFikk utbetalt desember lønn i dag + noe overtid jeg het hadde glemt.
Nå klør det i fingrene for å shoppe![]()
Det var lurtJeg fikk den gode ideen at jeg skal gå på juleshopping alene etter ungene er lagt, senteret her i nærheten er jo oppe til kl 22![]()
Ikke fått med meg krigen i årGod morgen
Er langåpent på senteret her i morgen, jeg skal ikke dit.
Ser priskrigen virkelig er i gang nå Så jeg tenkte å dra innom kiwi etter jobb å få kjøpt det vi skal ha før det blir tomt
Det starter visst ikke før imorgen med langåpent, så får vente til neste uke (hadde planer om det idag)Det var lurtfant du noe fint?
God ettermiddag MusemorGod morgen alle sammen
Jeg gruer meg til det herHjemmedag på kengubarnet , synesdet er så vanskelig når de er så store og må begynne å være alenehjemme på sykedager
Kjøpte disse til frøkna
![]()
![]()
![]()
fine fargerJeg gruer meg til det her![]()
Samme som meg detHurra for full konto
Fått fin lønn her også! Gått opp 3 lønnstrinn og etterbetalt fra 1.juli![]()
Neimen uffdaOns 19 . Altså en uke fra i dag. Jeg har fått en diagnose til siden sist , stopper ikke visst, men ikke fryktelig alvorlig den heller så jeg har håp![]()
Vi har hekdigvis ikke trengt det før i PR og han er 12 og sjelden det vil bli hele dagerSelvfølgelig gjør du det, liker det heller ikke når vår eldste må være alene hjemme en dag og er syk.