~ Jule/desembertråden ~

Sunnt trekk det egentlig

Det er bare så lite for meg å finne på når jeg ligger våken fra klokka er rundt 7, og og mannen ikke våkner før et par timer senere.

finn deg en serie å se på, eller en bok :)

finn deg en serie å se på, eller en bok :)
Litt serie har jeg sett, men jeg leser ikke bok i mørket. Og jeg ligger jo i senga og slapper av, men surfer på mobilen, spiller litt spill, ser litt Netflix, surfer etter camping-greier, skriver litt her, ser på nett etter ferie-planer og... Ja....

Jeg liker det heller ikke. Det er ikke første gangen og ikke siste hun gjør slikt.

Hun kjøpte en grønn sak med lys på som hun satte på trappa også, men det var sånn halvt unnskyldt med at hun ikke kunne få kjøpe oss en blomst (julestjerne) slik hun ville. Vi har ikke sånne blomster i hus pga allergi. Så greit nok på et vis. Men det er bare..... Sånne stikk på et vis
Irriterende med sånne stilk

Litt serie har jeg sett, men jeg leser ikke bok i mørket. Og jeg ligger jo i senga og slapper av, men surfer på mobilen, spiller litt spill, ser litt Netflix, surfer etter camping-greier, skriver litt her, ser på nett etter ferie-planer og... Ja....
Kjenner til det, mye tid på morningen

Irriterende med sånne stilk
Ja, de gjør mer vondt enn en skulle tro

En bunke vaskekluter liksom. Så uskyldig. Bare at det gjør så vondt. For det kjennes som en direkte anklage, fordi jeg aldri kom så langt don å brette håndklær til jul og ungene, som de er vant med, fant kluter på vaskerommet fortløpende.

Ja, de gjør mer vondt enn en skulle tro

En bunke vaskekluter liksom. Så uskyldig. Bare at det gjør så vondt. For det kjennes som en direkte anklage, fordi jeg aldri kom så langt don å brette håndklær til jul og ungene, som de er vant med, fant kluter på vaskerommet fortløpende.
Kjipt å teit av svigermor

Kjipt å teit av svigermor

Vet ikke reelt om det er ment sånn, mens et føles helt klart sånn. Og hun gjør ca alltid noe sånn.

Litt sånn er årsaken til at sofaen skal støvsuges etter min mening unødig ofte i 2020. Før hver en pokkers gang hun kommer. Så gjør hun ikke det

(men jeg har ikke tenkt å bruke 2 timer på det. Det er nemlig mer fornuftige ting å bruke tiden på)

Ja. Men muligens mer utpå våren/sommeren, ingen som har svart på camping trådene mine nå i romjula. Folk har vel forum - ferie og trådene faller nedover.
Og ingen tenker så masse camping nå i romjula:)

Jeg hadde jo stor fest, ikke venner (for det har jeg ikke) men familie. Felles med mannen så delte på oppmerksomheten kan du si. Vi gjorde det samme når vi ble 35 og gjentar nok dette hvert 5. År. Greit å være født med en mnd mellomrom.
Koselig å feire sammen❤️

Hatt et koselig førjulsbesøk av svigerfar, hans kone og mannens halvsøster.
Noen fantastiske dager hos mamma i julen.
Noen koselige timer hos svigermor.
Verdens beste romjulsbesøk i dag av et vennepar med barn vi ser så alt for sjeldent.

Julen har vært fantastisk, men det har vært slitsomt.
Nå skal vi hverken besøke flere, eller få mer besøk.

På en måte føler jeg at nå, endelig får jeg også tid til å nyte ferien
Alltid godt med litt tid for seg selv uten besøk❤️

Vet ikke reelt om det er ment sånn, mens et føles helt klart sånn. Og hun gjør ca alltid noe sånn.

Litt sånn er årsaken til at sofaen skal støvsuges etter min mening unødig ofte i 2020. Før hver en pokkers gang hun kommer. Så gjør hun ikke det

(men jeg har ikke tenkt å bruke 2 timer på det. Det er nemlig mer fornuftige ting å bruke tiden på)
Helt sikkert ikke ment spnn men jeg synes det er kjipt likevel

Back
Topp