Har litt mer energi i dag en de siste ukene - har fått rydda litt og lager nå litt lunsj
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Litt å gjøre daSå kjekt.
Vi skal ha en aktiv juleforberedelses dag.
Lista med planer er i alle fall lang...
Reelt rydder mellomste rommet sitt for å få pynte det, eldste sitter stille mens mannen klipper håret hans, jeg rydder av den meget fulle sjenken hvor julekrybbene skulle stått så de kan komme opp, om enn litt senere enn vanlig, og deretter bordet så det er rent og klart til pepperkakene vi skal bake etterhvert... Får reise meg og fortsette med andre ord.
Pepperkaker, handle, lage gaver og pakke gaver og muligens pynte pepperkaker også, om tiden strekker til. Gjerne lakke neglene til jentene, yngste sitt er slitt av og mellomste har vasket bort sitt og har fått løfte om å få sånn nisse-klistremerker på, og i morgen er det nissefest på sfo.
Etter en lang, varm dusj ser jeg at mine negler fra torsdag også har begynt å falle av på kanten på et par fingre så det spørs om ikke kanskje jeg også får prøve en ny farge.
Kos dereIdag kommer hele familien til mamma og pappa. Dvs mine søstre, deres kjære og barn. Det blir kos.
Lykke tilSiste kvelden hjemme før jeg reiser på sykehuset imorgen
Håper det, får vi gjort mye av det på lista blir det en flott dag.Koselig da
Definitivt.Litt å gjøre da
. Ikke noe kjekt med bekymringerNull energi her dessverre, har så mye spm skulle vært gjort men isteden flyr tankene og hodet er vel fullt av for mye bekymringer.
Må egentlig pakke unn gaver, tenkte å ommøblere litt oppe, det må støvsuges og ryddes, pepperkakehus skal pyntes osv
Enig der. Høres deilig ut å ha så store ungerVet ikke helt, men føler meg egentlig ikke helt som det lenger.
Lille U har blitt ganske selvhjulpen, sover hele natten, lenge siden siste bleieskift, sover lenge på morgenen i helgen dersom han ikke blir vekket av frøkna++++
Tenker at når småbarnsperioden slutter varierer litt fra barn til barn, vanskelig å sette noe eksakt
Mi yngste er straks 4, og rett småbarn er hun vel ikke lenger, men litt lita er hun enda likevel. Om et år, enda større. Hun er jo 2015 barn i likhet med Musemor sin yngste, men mi er født i jula, så hun er nesten året yngre.Enig der. Høres deilig ut å ha så store unger
Er det, men er også ganske vemodig.Enig der. Høres deilig ut å ha så store unger
Jeg føler at Lille U er liten, enda mindre enn hva hans søsken var på samme alder, men det er nok mest fordi han er minst og absolutt siste. Holder veldig tilbake på det faktum at han faktisk begynner å bli stor.Mi yngste er straks 4, og rett småbarn er hun vel ikke lenger, men litt lita er hun enda likevel. Om et år, enda større. Hun er jo 2015 barn i likhet med Musemor sin yngste, men mi er født i jula, så hun er nesten året yngre.
Det blir mi og, og det passer absolutt, absolutt ikke inn i hodet mitt.Jeg føler at Lille U er liten, enda mindre enn hva hans søsken var på samme alder, men det er nok mest fordi han er minst og absolutt siste. Holder veldig tilbake på det faktum at han faktisk begynner å bli stor.
Etter sommerferien kommer han til å bli førskolebarn, og det passer ikke helt inn i hodet mitt
Håper det blir en fin bursdag.Da er vi straks klare til barnebursdag.
Bilen er pakket og jeg skal straks kjøre ned for å begynne å pynte.
Vi har leid den lokale fritidsklubben, siden frøkna har bursdag nå i desember er det dessverre ofte mange som ikke kan komme siden de har andre planer nå i førjulstiden, inviterte derfor hele klassen, dersom alle kunne ville vi ikke hatt plass så vi leide
Ja, selv om det er samme året blir det jo litt forskjell ifht når på åretMi yngste er straks 4, og rett småbarn er hun vel ikke lenger, men litt lita er hun enda likevel. Om et år, enda større. Hun er jo 2015 barn i likhet med Musemor sin yngste, men mi er født i jula, så hun er nesten året yngre.
Vi har laget en 2 ukers plan med hva vi skal få gjort hver dag, og merkelig nok ligger vi ajour med denTidsplanen røyk som ventet. Pepperkaker blir bakt i morgen.
Men det meste annet på lista får vi gjort.