Spennende. Spennende. Snaaaaaaet baby i armene.Siste kvelden hjemme før jeg reiser på sykehuset imorgen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Spennende. Spennende. Snaaaaaaet baby i armene.Siste kvelden hjemme før jeg reiser på sykehuset imorgen
Det har vi i hus - baker ikke med glutenholdig lengerOhhhh kommer! Har cøliaki
Vasket frityren, helte i ny olje, tok opp mozzarellostik, cheese & chilli nuggets og løkringer fra frysen, lagde dipp og tok opp potetgull.Du har gjort mye da lov å slappe av da syns jeg kanskje lage noe godt imorgen
Så koselig.Da står pepperkakedeigen i kjøleskapet, klar til baking i morgen.
Så koselig.
Bakte forrige helg, men har ikke hatt tid til å pynte husene enda
Høres veldig koselig ut! spiser dere opp alt ?Både store og små er glade i pepperkaker, og vi setter opp huset like før jul og knuser det til nyttår så det er ikke helt nedstøvet. Det spises jo
Helt uvirkeligSpennende. Spennende. Snaaaaaaet baby i armene.
Effektiv du erVasket frityren, helte i ny olje, tok opp mozzarellostik, cheese & chilli nuggets og løkringer fra frysen, lagde dipp og tok opp potetgull.
I morgen kan man ikke sitte til sent og se serie siden det er skole og jobb dagen etter
Nå er egentlig ikke vi småbarnsforeldre lenger siden yngste blir 5 i mars...Effektiv du er
Nei, det er sant. Vi tok den helt ut i dag og var oppe til 24
Som småbarnsforeldre har vi pleid å sovne rundt 20/21 Men neida. Dagen før jeg skal bli indusert så slår vi til. En virkelig spennende serie da. Vi vurderte enda en episode men klarte å slå ifra oss (etter 3 ganger ) bare 1 episode til fenomenet.
Ja, det kan jeg skjønne er viktig å prioritereNå er egentlig ikke vi småbarnsforeldre lenger siden yngste blir 5 i mars...
Har aldri kunne lagt meg kl 20/21 uansett, jeg ville sovnet, ja, men kun sovet en 30 min - 1,5 timer for så å ligge våken til typisk kl 3-4 og det er verre.
Eldste begynner å blir stor, blir 13 i mars, er litt viktig å gjøre store ting med han uten småsøsken, som for eksempel å se serier som de små ikke er store nok for å se enda
Vet ikke helt, men føler meg egentlig ikke helt som det lenger.Ja, det kan jeg skjønne er viktig å prioritere
Hvor lenge er man småbarnsforeldre da ?
I lager et ganske lite hus, så det spises stort sett opp ja.Høres veldig koselig ut! spiser dere opp alt ?
Så kjekt.Idag kommer hele familien til mamma og pappa. Dvs mine søstre, deres kjære og barn. Det blir kos.
Koselig daSå kjekt.
Vi skal ha en aktiv juleforberedelses dag.
Lista med planer er i alle fall lang...
Reelt rydder mellomste rommet sitt for å få pynte det, eldste sitter stille mens mannen klipper håret hans, jeg rydder av den meget fulle sjenken hvor julekrybbene skulle stått så de kan komme opp, om enn litt senere enn vanlig, og deretter bordet så det er rent og klart til pepperkakene vi skal bake etterhvert... Får reise meg og fortsette med andre ord.
Pepperkaker, handle, lage gaver og pakke gaver og muligens pynte pepperkaker også, om tiden strekker til. Gjerne lakke neglene til jentene, yngste sitt er slitt av og mellomste har vasket bort sitt og har fått løfte om å få sånn nisse-klistremerker på, og i morgen er det nissefest på sfo.
Etter en lang, varm dusj ser jeg at mine negler fra torsdag også har begynt å falle av på kanten på et par fingre så det spørs om ikke kanskje jeg også får prøve en ny farge.