- Jubletråd -

Hvorfor tenkte jeg ikke på milkshake mens jeg var der? :bored: ...men vi har faktisk en McDonalds borti høgget her, hmmm :hungry: Åneei, 2,5 timer, skulle ha gått an å fått sendt til deg :hilarious:
Flaks at jeg må til byen i morgen.. :D da blir det middag på McDonald’s eller burger king :D:D

så en sprell levende baby på tidlig ultralyd i dag ;)

Jubler for en sprell levende baby i på ul i dag! Små armer, ben og h*n bevegde seg! Er 9+2 i dag, ble målt til 9+1 men det er ikke noen problemer i det. Det er så små marginer når man måler så små fostre, at en dag ikke burde ha noe å si.
Herlighet, jeg er så lettet.
Fikk papirer fra sykehus i dag også, men to nye tider.
Krysset fingrene og håper det blir en levende og frisk baby denne gangen❤️

Jubler høyt for veldig fin ultralyd i går ettermiddag :Heartpink Etter å ha opplevd en liten blødning i uke 9, mindre symptomer og fallende HCG-nivå i uke 10 var både jeg og gynekologen bekymret, men ultralyden viste en levende, sprellende liten krabat. Så utrolig godt å se :love7

Jubler litt for at jeg er i uke 10, jeg!

En etterlengta hjemme alene-dag uten de store planene. Må bare jobbe en times tid, ellers kan jeg gjøre akkurat det jeg vil og orker.

10+0 idag ❤️
TUL på mandag :happy:

Jubler fordi jeg fikk se den lille i går, god bevegelser i armer og ben samt hjerte som slo! Har vært redd for at det ikke skulle være liv siden jeg ikke har symptomer :arghh: så da jubler jeg ekstra for godt form og bankende hjerte på den lille :smug::D

Elsker konsertstreaming. Får sett favorittartistene selv om jeg ligger som et slakt i sofaen. (Noen lysglimt med "disse tider")

Back
Topp