- Jubletråd -

Har bomma med 1 dag, uke 9 nå! Tidlig ul idag, 22mm klump med et bankende hjerte ♥ gud, aldri kommet så her langt og sett så mye på ul før!

Vedlegg

• IMG_20200414_143602.jpg
    IMG_20200414_143602.jpg
    45,6 KB · Visninger: 12
Jubler for 8+1 og fikk se en liten bamsemums med bankende hjerte på tul idag :) helt ubeskrivelig følelse:Heartred etter 6 sa og 1 MA kan det endelig se ut til at jeg skal bli mamma igjen :Heartred:Heartred

Jubler for 8+4 og at dagene går mye fortere denne gang enn forrige, selv om dagene stort sett går med på å være kvalm og dårlig :shy:

Stor jubel og hæla i taket for uke 12 i morgen og en meget vellykket TUL i dag. Den ene babyen lå og vinket under hele seansen:Heartred

Jordmor ringte i dag, og med de nye reglene så ville jeg ikke fått time hos henne før i august. Men siden jeg har mistet så mange så fikk jeg komme inn i uke 14. Jippi!

Jeg har trent :smiley-bounce015 fantastisk følelse etter styrkeøkt i solskinnet!

Jubler for 12 uker i dag :D :D :D

For en fantastisk dag!
Jentene leker og koser seg, gubben beiser, eldstemann er på tur og jeg kan bare sitte ute og sole meg :joyful:
Nyter det mens jeg kan :D

10+0 og stadig nærmere 2 trimester og forhåpentligvis mindre kvalme!

9+4 Første dag på 2 uker jeg ikke har kasta opp, og kvalmenivået er overkommelig (bank i bordet). Herregud så godt det har vært, måtte det vare! :smiley-bounce016

Back
Topp