- Jubletråd -

Nå når klokken er over 12 er jeg 10 uker!!! Hærregud skal det virkelig gå denne gangen??? Sååååå lenge til neste UL 14 mai :wtf::rolleyes:

En halvtime yoga. Det er mer enn jeg har gjort siden jeg ble gravid. Og kroppen ble veldig lykkelig av det.

Har vært i overraskende god form idag! Kvalmen har holdt seg unna i flere timer, så jeg har til og med hoppet over en kvalmestillende tablett:woot:Nesten så jeg blir litt skeptisko_O

Jeg har gått nesten 3km i strekk med vogn i dag og bare kjent småmurringer i bekkenet! Veldig fornøyd med det, tør ikke gå så mye\langt nå i fare for å ikke klare å gå hjem igjen!

12+0! Og en uke til neste UL. Det blir en lang uke.

Jubler for gravidistrek under navlen, synes den er såå søt:angelic: og føler det er et godt symptom - er også bikket 10 uker!! Juhuuu:D

Jubler for at matlysten er kommet
tilbake for første gang siden jeg ble gravid :welcome

Feiret akkurat med en halloumi burgemeny på Burgerking etter første svangerskapskontroll :glasses9

Jubler for at matlysten er kommet
tilbake for første gang siden jeg ble gravid :welcome

Feiret akkurat med en halloumi burgemeny på Burgerking etter første svangerskapskontroll :glasses9
Å herregud. Burger :sorry: og milkshake :nailbiting:
Jeg må til byen. Snarest!! Tar bare 2,5 t å kjøre :banghead::banghead:

Jubler for 12+0 i dag, og at UL ble flyttet fra neste mandag til torsdag! Bare to dager til jeg får vite hvordan det står til med spira :) Ved positive nyheter skal graviditeten deles med familien!

Back
Topp