- Jubletråd -

Jubler for 7+3 idag! Etter utallige spontanaborter de siste 5 årene, har jeg endelig troa på denne gangen, etter at jeg ble operert for hjerteformet livmor med skillevegg for ikke så lenge siden! Var også på tul 6+6 og fikk se en liten klump med et bankende hjerte, så det styrker jo forhåpningene! Litt for spennene dette :confused004
 
Klarte å dusje inkl. vaske håret uten å måtte spy eller halvveis besvime underveis :p enkle gleder si
 
Jubla for ein sånn dag og rundt 15 røde grader og så og sei vindstille! :dance018
 

Vedlegg

  • A4E0432C-E63B-4606-ACE3-F47562290373.jpeg
    A4E0432C-E63B-4606-ACE3-F47562290373.jpeg
    28,5 KB · Visninger: 4
Fant smågodt på butikken! (Pre-pakket i bokser :dance008)
 
Jubler for et bankende hjerte på ul 7+5:Heartred Ble nesten litt skuffa over at det ikke var to der inne, så hadde jeg sluppet flere graviditeter :angelic::hilarious:
 
20.april får helsefaglege virksomheter opne igjen - håpa å få TUL her då!
 
Jubler for 10+0 i dag! Men kan nesten ikke vente til 13+0, for da har jeg neste UL og har planer og å fortelle foreldre og resten av familien om lille i magen hvis alt fremdeles står bra til!
 
Jubler for 10+0 i dag! Men kan nesten ikke vente til 13+0, for da har jeg neste UL og har planer og å fortelle foreldre og resten av familien om lille i magen hvis alt fremdeles står bra til!
Da har jeg også UL! Har samme plan og nedtelling, håper det går bra for oss begge :)
 
Jubler for den lille reka jeg så på ultralyd i dag. 7+0 og alt så helt perfekt ut❤️
Etter å ha hatt en MA i desember er det så utrolig deilig å se normal graviditet nå Håper det fortsetter.
 
Jubler for at det er liv og røre av lille blubb etter å fått høre av fastlegen at det sannsynligvis var en MA i forrige uke <3
 
Back
Topp