- Jubletråd -

Oi, det var i februar 2019 jeg også hadde blæremola. jeg skal på tidlig UL om en uke. Får du ekstra oppfølging i dette svangerskapet?

Nei, jeg har ikke tenkt på muligheten for det engang. Tror ikke jeg får det da jeg ble fulgt opp sist i høst (men MA tidlig da). Så nå gjør jeg det privat. Koster loads, men det føles ikke ut som jeg er til bry for noen i hvertfall ☺️
 
Venninne som dro meg med ut på tur! Deilig å snakke med noen ansikt til ansikt. Og fikk litt luft etter en dag med dårlig form.
 
Jeg fikk ligge 15 timer i sengen i natt/dag og våknet nesten uten kvalme og med grei nok form til å gjøre unna både ærender og husarbeid! Første gang på ett par uker :cat:
 
Etter et par uker med kvalme og svimmelhet var formen i dag bedre enn på lenge. Vært på skitur i sola sammen med samboer, datter og hund i flere timer i dag.
 
Jubler for fredag, taco og påskeferie snart! (selv om det ikke blir sånn påske vi hadde planlagt, så blir det godt at vi begge har fri og kan finne på ting med småen).
 
Jubler for helg! Selv om dagene er ganske like nå, prøver vi å gjøre litt ekstra ut av helgen fordet :)
 
8+0, begynner sakte å dra seg litt til :) Litt tryggere for hver dag. Selv om jeg merker at jeg er vesentlig mer usikker på hvordan det skal gå denne gangen enn når jeg fikk sønnen min. Rare greier :p
 
Glad for at jeg orket gå ut en tur med 2åringen på rattkjelke og hunden i bånd nå på formiddagen. :) Så får samboeren min litt pause, siden han er hjemme med henne i helgen når jeg er på seinvakter.
 
Back
Topp