Jubletråd ❤️

14+1 etter menstermin, hun satte meg til 13+6 etter ul. Sa det var lurt at vi hadde venta såpass lenge (tok en på 8+5 og da), for nå var det mye lettere å finne «alt». Det blir mye mer moro, som hun sa. Gøy å se lillemor sprette og sprelle rundt inni der!
Okei:happy: gratulerer så mye med ei litta tøtte ❤️
 
Jubler for tidlig UL og KUB test og supre resultater. Flyttet 2 dager frem på termin, og kunne se ut som en liten frøken der inne.. :happy:
 
Jubler for at et vennepar av oss også skal ha baby måneden etter oss!! Vi føler oss ikke helt alene om det i vennekretsen og så blir det så gøy med små ferie-kompiser. :hello2:Heartpink
 
Jubler for at jeg klarte å lage en fullverdig middag helt på egenhånd i dag uten å brekke meg og uten å miste matlysten! 2. Trimester - HER KOMMER JEG! :D:D:D:D:D
 
Jubler for bra resultat på nipt test og for at jeg er 12+0 å endelig ferdig med lutinus :gen014
 
Jubler for at ultralyden i dag viste en frisk og aktiv liten baby, samt at jeg ble målt til 12+4:Heartpink Fikk også med oss flere flotte 3D bilder, dette er så magisk!:Heartpink:Heartpink
 
Jubler for at ultralyden i dag viste en frisk og aktiv liten baby, samt at jeg ble målt til 12+4:Heartpink Fikk også med oss flere flotte 3D bilder, dette er så magisk!:Heartpink:Heartpink
Utrolig godt å høre!! Så utrolig fortjent etter alt dere har vært igjennom og all ventingen, endelig :love7
 
Jubler for at ultralyden i dag viste en frisk og aktiv liten baby, samt at jeg ble målt til 12+4:Heartpink Fikk også med oss flere flotte 3D bilder, dette er så magisk!:Heartpink:Heartpink
Så fantastisk å høre ❤️❤️❤️ Er så magisk å se lille ❤️ Like magisk hver gang ❤️ Vi skal bestille en ultralyd til før oul. Siden mannen ikke får være med på sykehuset så må vi ha en hvor han kan se og kanskje vi får vite kjønn når jeger 14 uker ❤️
 
Så fantastisk å høre ❤️❤️❤️ Er så magisk å se lille ❤️ Like magisk hver gang ❤️ Vi skal bestille en ultralyd til før oul. Siden mannen ikke får være med på sykehuset så må vi ha en hvor han kan se og kanskje vi får vite kjønn når jeger 14 uker ❤️
Tusen takk, ja dette er så fantastisk:Heartpink Setter utrolig stor pris på hver dag som går:Heartpink Ultralyden vi hadde i dag var privat så mannen fikk være med:happy: Utrolig kjekt for mennene våre å få være med på deler av reisen;) Neste ultralyd har jeg på sykehuset i uke 14 så da får ikke mannen være med, men tenker jeg ber de skrive ned kjønnet på en lapp slik at vi kan bli overrasket sammen:Heartpink Gitt at de ser kjønnet da:p Har bakovervendt livmor så de sliter med å se så mye utvendig, måtte ta innvendig for å få tydlige bilder:happy:
 
Har endelig matlysten tilbake!! :woot: Har slitt med lite matlyst for tiden, har blitt uggen så fort og mat har ikke smakt godt. Nå er jeg konstant sulten og det er så godt å ha lyst på mat! Spesielt nå når jeg bør spise litt ekstra. :happy:
 
Jubler for at jeg overlevde! 1 ettermiddag/kveld alene med alle 3 ungene, og svigermor..
 
Tror jeg kjente første tegn til liv nede i magen i mårrest :smiley-bounce016
Var akkurat som noen strøk veldig forsiktig med ei fjær mot magen på innsiden ca. 4 cm under navelen. Er 16+2 nå.
Gleder meg til jeg får flere tegn fra magen :smiley-angelic003
 
Jubler for perfekt sprellende gutt i magen :love017
 
Jubler for vellykket TUL :Heartpink ingen tegn til avvik - og en aktiv, liten klump inni der som til og med viste frem den ene hånden så tydelig at vi kunne telle fem fingre!
 
Jubler for at det er grått og regnvær! Lengter egentlig etter sol og varme, men akkurat idag har jeg bare lyst til å ligge på sofaen, drikke te og spise kjeks og binge TV-serie, så dette været var heeeelt nydelig akkurat idag!

Får jeg ånden over meg skal jeg rydde klesskap og høre podcast senere idag.

Jubler dessuten over to uker til med ferie!
 
Back
Topp