Jubletråd ❤️

Fikk en skikkelig fin opplevelse på tul i dag. Det var magisk å se lille sprelle inni der. Helt utrolig! Fingre og tær viste også <3 9+5, satt tilbake en dag.
 
Jubler for positiv opplevelse på TUL, at vi skal reise hjem til foreldrene mine denne helgen og sommervær :happy: God helg :p
 
Så en liten frisk baby i magen på TUL i går. Utrolig deilig, og lettere å Holde ut kvalmen ++når det blir så virkelig
 
Jubler for at vi har fått fortalt svigers i dag, og at de ble glad! :joyful: De fikk krus med bestemor og bestefar på. Nå sier de det regelmessig... «Tenk at vi skal bli besteforeldre!» :happy:
 
Jubler for at jeg har vært på do idag! xsmile9
 
Jubler for at det er en dag til TUL og at vi forhåpentligvis reiser hjem med god opplevelse denne ganga.
 
Jubler for ultralyd i dag der vi fikk se en utrolig aktiv liten baby som hadde det kjempe fint i magen :love017
Termin ble også satt frem 4 dager til 05.01.2021 (er nå 13+3)
42ED2A4E-3E27-4B08-9F2B-633C8257EEC2.jpeg
 
Last edited:
Jubler for at bbhugme gravidputa jeg bestilte kom i dag :D Gleder meg til å prøve den i natt! Foreløpig brukt den litt som korsryggstøtte i sofaen, og synes den er veldig god til det hvertfall :)
Elsker den ❤️
 
Jubler for at vi fortalte min bestemor i dag og hun ble overlykkelig! :Heartpink Hun er allerede oldemor, men er såå glad for flere! :joyful:
 
Og nå jubler jeg for at jeg har sovet sååå godt i natt! Bbhugme puta anbefales! Lenge siden jeg har sovet så godt! :love017
 
Jubler for at sykehuset har åpnet for å ta med partner på ultralyd, heldigvis i tide til vår neste :happy: Og første kontroll hos lege i dag gikk kjempefint, bortsett fra at dama på laben sleit skikkelig med å få tatt blodprøve :rolleyes:
 
Jubler for helg:) ❤️ En uke til ferie ❤️
 
Jubler for perfekt ultralyd idag! Flott neseben og nakkefold, og med all sannsynlighet er det ei lita jente som spreller inni der!
 

Vedlegg

  • E03B4534-A88E-4140-B4BF-4337F144F403.jpeg
    E03B4534-A88E-4140-B4BF-4337F144F403.jpeg
    43,7 KB · Visninger: 27
Så hærlig❤️ Hvor langt på vei?
14+1 etter menstermin, hun satte meg til 13+6 etter ul. Sa det var lurt at vi hadde venta såpass lenge (tok en på 8+5 og da), for nå var det mye lettere å finne «alt». Det blir mye mer moro, som hun sa. Gøy å se lillemor sprette og sprelle rundt inni der!
 
Back
Topp