Jubletråd ❤️

Jubler for at nå vet endelig alle kommende besteforeldre om graviditeten :happy: Og de har blitt så glade og stolte alle sammen ❤️
 
Jeg fikk høre hjertelyd på kontroll hos jordmor idag!!! helt utrolig altså, at det lever en baby inni der, og beveger seg gjorde den også!
 
Takk! :happy:
Håper på gode nyheter, men er forberedt på det værste. Må gå alene og det syntes jeg er litt ekstra skummelt. :nailbiting:
Forvent det verste, men håp på det beste ❤️ jeg håper og tror du får en fin opplevelse på TUL :)
 
Jubler for små fiskehale bevegelser i magen :Heartred
Og har bestilt time til jordmor:happy:
Damen i skranken bare lo når jeg fortalte at jeg var gravid med tvillinger, og at dette blir nr. 4 og 5, ikke slik vondt latter, men heller slik i litt smålig sjokk :hilarious:
 
Jubler for at samboer får lov til å være med på ultralyd på sykehuset i neste uke :smiley-bounce012
Fikk egentlig beskjed om han ikke kunne være med, men tok en telefon for å høre om det var mulig for han å bli med ettersom vi har en del spørsmål vi gjerne vil ha svar på fra fagpersonell (er type 1 diabetiker så er en del ekstra hensyn som må tas under graviditet). Fikk beskjed om at det var ingen problem, han skulle bare bli med :)
 
Jubler for at samboer får lov til å være med på ultralyd på sykehuset i neste uke :smiley-bounce012
Fikk egentlig beskjed om han ikke kunne være med, men tok en telefon for å høre om det var mulig for han å bli med ettersom vi har en del spørsmål vi gjerne vil ha svar på fra fagpersonell (er type 1 diabetiker så er en del ekstra hensyn som må tas under graviditet). Fikk beskjed om at det var ingen problem, han skulle bare bli med :)

Glad de tar hensyn der det er behov ❤️
 
Jubler over fin og sprellende liten bamsemums på tul i dag. Ble satt til 9+1 :)
Blir litt mer ekte når man ser det på skjermen foran seg.
 
To dager til TUL! Gleder meg sånn, men prøver å roe med ned litt for jeg er litt bekymra også. En vet jo aldri liksom. Men tror og håper alt er bra <3
 
Jubler for en natt med sammenhengende søvn!!!!
 
Må juble/le litt av min mors reaksjon da hun fikk vite at jeg er gravid! Hun smilte bredt og sa hun bare ventet på det, for hun har drømt de siste ukene at jeg er gravid og hadde fortalt søsteren min at jeg sikkert kom til å fortelle det til henne når hun var på besøk forrige helg:joyful:
 
Back
Topp