Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Åå så godt!!Jubler for at nå vet endelig alle kommende besteforeldre om graviditetenOg de har blitt så glade og stolte alle sammen
![]()

Jeg også! Gru-gleder megJubler for at jeg skal til tidlig ultralyd i morgen![]()
Jubler for at jeg skal til tidlig ultralyd i morgen![]()
Lykke til begge toJeg også! Gru-gleder meg![]()
Masse lykke til! Gleder meg til oppdatering!Jubler for at jeg skal til tidlig ultralyd i morgen![]()
Masse lykke til! Gleder meg til oppdatering!Jeg også! Gru-gleder meg![]()
Lykke til begge to![]()
Masse lykke til! Gleder meg til oppdatering!![]()

Forvent det verste, men håp på det besteTakk!
Håper på gode nyheter, men er forberedt på det værste. Må gå alene og det syntes jeg er litt ekstra skummelt.![]()
Det kommer nok til å gå veldig bra! Som oftest gjør det detTakk!
Håper på gode nyheter, men er forberedt på det værste. Må gå alene og det syntes jeg er litt ekstra skummelt.![]()
men dumt du må gå alene

Tvi tvi!Grugledes til tidlig ultralyd i morgen her også![]()

Jubler for at samboer får lov til å være med på ultralyd på sykehuset i neste uke
Fikk egentlig beskjed om han ikke kunne være med, men tok en telefon for å høre om det var mulig for han å bli med ettersom vi har en del spørsmål vi gjerne vil ha svar på fra fagpersonell (er type 1 diabetiker så er en del ekstra hensyn som må tas under graviditet). Fikk beskjed om at det var ingen problem, han skulle bare bli med![]()