Jubletråd ❤️

Jubler for at det på 18+0 står at nå er magen stor... wohoo kan endeli slippe den ut, her har den nemmlig vært stor lenge :wacky:

jubler også fordi samboer kjente den lille sprelle rundt der inn i går :happy:

Jubler for at det på 18+0 står at nå er magen stor... wohoo kan endeli slippe den ut, her har den nemmlig vært stor lenge :wacky:

jubler også fordi samboer kjente den lille sprelle rundt der inn i går :happy:
Hehe, er 18+6, og har fremdeles omtrent ikke noe mage! Kommer nok!

Jubler over at vi fikk vite kjønn på ultralyd i dag og at alt så bra ut:Heartpink Vi venter ei lita jente og jeg gleder meg masse:Heartpink:dummy1:

Last edited:
Ja bare å nyte så lenge du kan :happy: nr 3 her, så mulig sammenheng. Navelen er freaky også allerede, forventer de skal sette termin frem med 3 mnd på ul i morgen :hilarious:
Uke 20 idag, og omsider litt mage- hvertfall såpass at de som vet det ser det, og de som ikke vet nok lurer på om jeg har blitt veldig lokalt koronafeit, haha! Hadde ikke gått opp noe fra uke 8 til nå da, så er nok bare vekta som har omfordelt seg.

Uke 20 idag, og omsider litt mage- hvertfall såpass at de som vet det ser det, og de som ikke vet nok lurer på om jeg har blitt veldig lokalt koronafeit, haha! Hadde ikke gått opp noe fra uke 8 til nå da, så er nok bare vekta som har omfordelt seg.
Hehe så koseli, kjent noe spark enda?

Ble jammen satt litt tilbake på oul fra 19+1 til 18+5 hrmf... :hilarious: men var en frisk å fin liten bebis der inne å det som teller. Mente jente denne gangen også så må kanskje begynne å tro på det snart :dummy1:

Hehe så koseli, kjent noe spark enda?

Ble jammen satt litt tilbake på oul fra 19+1 til 18+5 hrmf... :hilarious: men var en frisk å fin liten bebis der inne å det som teller. Mente jente denne gangen også så må kanskje begynne å tro på det snart :dummy1:
Ja, denne siste uken har4 jeg kjent henne hver dag, det er så rart- og koselig! Var sikker på gutt selv jeg, men jammen er dte ei lita jente her og. To jordmødre på to forskjellige ultralyder har begge agt at de ser kjønnslepper, og ikke antydning til guttedeler, så må nesten anta at de har rett. Jeg ble satt tilbake omtrent akurat det samme som deg! Jeg var bare glad til, for det betød termin flytta fra 6. jan til 10. jan, og vil så gjerne ha henne i 2021, så krysser fingrene! Dessuten stemte den datoen helt med når jeg mener jeg hadde EL, og forsøkene. For å si det sånn: Hun blir en forsinka "bursdagsgave", haha!

Jubler for at mannen kjente spark for første gang på utsiden i dag!:D 19+3 og forsøkt daglig en ukes tid. Helt tilfeldig da vi var på vei til å gi opp kjente jeg hvor han lå i magen, fikk mannen til å kjenne og da dyttet han litt til og fikk et spark tilbake:laughing014 Fikk tårer i øynene fordi jeg ble så glad!

Jubler for at jeg har verdens beste bestevenninne! Våknet til sms fra morgenlevering på mobilen idag, med teksten: En litt oppmuntring i svangerskapet, hilsen K*****.

Går opp, og på trappa står en pose med rosa nelliker, tre croissanter, to svære kanelboller og et lite glass skikkelig fancy syltetøy! Ble så utrolig glad og takknemlig- ikke minst fordi hun er student, og ikke akkurat har supergod råd heller- likevel prioriterer hun å sende meg noe sånt, på en helt vanlig tirsdag? Noen mennesker altså!!

Nå gleder jeg meg skikkelig til å lage ferdig pakkekalenderen hennes (hun får pakkekalender av meg hvert år, jeg kjøper inn småting gjennom hele året og sparer opp). Må bli noen ekstra fancye pakker i noen av helgene!

Jubler over at samboer har kjent bevegelser fra lillegutt:Heartblue Det var så koselig!

Jubler for at jeg har verdens beste bestevenninne! Våknet til sms fra morgenlevering på mobilen idag, med teksten: En litt oppmuntring i svangerskapet, hilsen K*****.

Går opp, og på trappa står en pose med rosa nelliker, tre croissanter, to svære kanelboller og et lite glass skikkelig fancy syltetøy! Ble så utrolig glad og takknemlig- ikke minst fordi hun er student, og ikke akkurat har supergod råd heller- likevel prioriterer hun å sende meg noe sånt, på en helt vanlig tirsdag? Noen mennesker altså!!

Nå gleder jeg meg skikkelig til å lage ferdig pakkekalenderen hennes (hun får pakkekalender av meg hvert år, jeg kjøper inn småting gjennom hele året og sparer opp). Må bli noen ekstra fancye pakker i noen av helgene!

Så nydelig gjort av henne da! :love017

Jubler for at jeg endelig har gått i permisjon, at formen er relativt bra og det snart er jul! :joyful:

Og jubler for at jeg skal kose meg med nybakt snickerskake og Daim-cookies til håndballen i kveld!

Jubler for lillesøster som har lagt seg i hodeleie :Heartbigred:love2

I dag jubler jeg over at jeg endelig har tatt til vettet og satt babyen og meg selv først ved å i praksis slutte å jobbe to uker før permisjon.

Har bittelitt prosenter å gå på, fordi det er noe opplæring jeg MÅ gjennomføre.

Jeg juuubler i dag :woot: Var på jordmorskontroll (alt var fint), så skulle jordmor sjekke leie for han har ligget i seteleie hele veien, men nå har han jammen snudd seg for egen maskin :D Im so happy! Hadde sett så mørkt på hele prosessen med snuing osv. Nå bør han legge seg til rette der :happy:

Jeg juuubler i dag :woot: Var på jordmorskontroll (alt var fint), så skulle jordmor sjekke leie for han har ligget i seteleie hele veien, men nå har han jammen snudd seg for egen maskin :D Im so happy! Hadde sett så mørkt på hele prosessen med snuing osv. Nå bør han legge seg til rette der :happy:
Hurra!

:smiley-bounce016

Back
Topp