Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Haha! Det er stort sett meg om dagen også, er så uggen og kvalm, har ingen matlyst! Så jeg håper det bedrer segFlinkis! Her gikk det i pasta, ketsjup og revet ost.. skikkelig næringsrik middag![]()

Følte dette var en liten milepæl og det var så godt å få bekreftet at alt er bra med lille <3 Nå skal det bli godt å roe ned og ta dag for dag frem til uke 12 <3I dag er jeg 9+1 og i morges var jeg på første svangerskapskontroll. Og alt stod bra til med mini!Følte dette var en liten milepæl og det var så godt å få bekreftet at alt er bra med lille <3 Nå skal det bli godt å roe ned og ta dag for dag frem til uke 12 <3
Haha! Det er stort sett meg om dagen også, er så uggen og kvalm, har ingen matlyst! Så jeg håper det bedrer segVar godt med litt ordentlig mat!

I dag er jeg 9+1 og i morges var jeg på første svangerskapskontroll. Og alt stod bra til med mini!Følte dette var en liten milepæl og det var så godt å få bekreftet at alt er bra med lille <3 Nå skal det bli godt å roe ned og ta dag for dag frem til uke 12 <3

Så bra!!I dag er jeg 9+1 og i morges var jeg på første svangerskapskontroll. Og alt stod bra til med mini!Følte dette var en liten milepæl og det var så godt å få bekreftet at alt er bra med lille <3 Nå skal det bli godt å roe ned og ta dag for dag frem til uke 12 <3
Heldig, gratulerer!Ååå, så herlig!! 12 uker er jo bare noen uker unna nå![]()
Jubler for at jeg lever enda og at det fortsatt går bra med lille i magen.

I dag er jeg 9+1 og i morges var jeg på første svangerskapskontroll. Og alt stod bra til med mini!Følte dette var en liten milepæl og det var så godt å få bekreftet at alt er bra med lille <3 Nå skal det bli godt å roe ned og ta dag for dag frem til uke 12 <3
Hurra!!!Jubler for at vi nettopp fikk se et bankende hjerte inni en liten "bønne" på 1,07cm på tidlig ultralyd! Er 7+3 i dag. Så takknemlig for at alt så bra ut med den lille!!![]()
Åh! Høres kjent utHaha, godt å se at jeg ikke er alene! Matlysten er helt merkelig.. får skikkelig mange lyster, men når maten kommer på bordet, frister ingenting. I dag ble jeg kvalm fordi kollegaen min sugde på en Doc Minttablett og det luktet altfor sterkt...![]()

Jeg ønsket også å bli kvalm for at det var et «godt» tegn. Ble det i uke 5. Ønsker virkelig ikke å være det lenger! Helt forferdelig!! Jubler for at jeg har hatt en dag hvor jeg har sovet gjennom hele natten og ikke vært kvalm eller hatt hodepine <3Håper at kvalmen kommer snart, men tror ikke den kommer før etter uke 8-9. Er forferdelig og være uggen og kvalm, men et sikkert tegn![]()
Jeg ønsket også å bli kvalm for at det var et «godt» tegn. Ble det i uke 5. Ønsker virkelig ikke å være det lenger! Helt forferdelig!! Jubler for at jeg har hatt en dag hvor jeg har sovet gjennom hele natten og ikke vært kvalm eller hatt hodepine <3