Jubeltråden

Jubler for 7+1 og et bankende hjerte på TUL i dag!:love017 Krysser fingrene for at alt går bra videre!
 
Jubler for 7+0 idag, spent på TUL på torsdag :happy:
 
Jubler for å hørt verdens fineste hjertelyd i dag og sett en perfekt liten bamsemums som målte perfekt:Heartpink
 
Jubler for at hubba bubba hjalp mot kvalmen i dag, det første som faktisk har hatt effekt :):)
 
Jubler for at hubba bubba hjalp mot kvalmen i dag, det første som faktisk har hatt effekt :):)

Lurer på om jeg må prøve. Jeg tenkte det umulig kunne ha effekt, men nå ser jeg flere som sier det funker!
 
Lurer på om jeg må prøve. Jeg tenkte det umulig kunne ha effekt, men nå ser jeg flere som sier det funker!

Jeg hadde ikke troen, men føler jeg har prøvd alt! Det funker til og med i dag. Andre ting jeg har prøvd har gjerne hatt effekt en gang, men ikke neste :wtf:
 
Sett et bankende hjerte på ultralyd i dag :)
 
Frisk unge - klr for barnehagen i morgen og snart helg:D
 
Pluss at jeg shoppa en søt hverdagskjole på salg i dag, med mannen sitt kort, uten å spørre - fordi jeg fortjener det som gressenkemamma på 3 uka:p
 
Jubler for at det straks er helg og fordi jeg har passert 7 uker
 
Jubler for at oktober gruppa begynner å bli aktiv, det betyr at vi har kommet godt igang med svangerskapene våre :D
 
Jubler over årsmøte i dag, hvor jeg står innstilt som studieleder i partiet. Ble veldig usikker på å ta på meg en sånn rolle når jeg er gravid, men valgte å være åpen om at jeg var tidlig i et svangerskap - og fikk tilliten likevell ❤️
 
Jubler for 7+0 idag, spent på TUL på torsdag :happy:

Jubler for at jeg idag fikk se et bankende hjerte på TUL :) Var også på TUL forrige uke men var vist ikke lengre enn 5+0 og da var det bare en plommesekk å seo_O
 
Back
Topp