Jubeltråden

Jubler for at jeg ikke har sovnet på sofaen enda i dag. Kanskje energien kommer tilbake
 
Er ganske så overrasket over at jeg merker noe så tidlig sammenlignet med forrige svangerskap, men: Jeg kjenner liv og bevegelser!! ❤️:smiley-bounce012 Håper og tror at jeg slipper morkaken foran da, slik som sist :joyful:
Så gøy!! Gleder meg til å kjenne :)Jeg har morkaken foran, så kan vel fort ta litt tid før jeg kjenner noe! Mamma kjente meg kanskje en gang..:bag:
 
Jeg hørte hjertelyden med doppler hjemme idag :love7. 10+6
 
Så gøy!! Gleder meg til å kjenne :)Jeg har morkaken foran, så kan vel fort ta litt tid før jeg kjenner noe! Mamma kjente meg kanskje en gang..:bag:
Ser ut som at jeg er så heldig å få morkaken foran igjen :facepalm: Men jeg kjenner liv allerede! Bare veldig langt ned, så virker som at den ligger høyere enn sist :) Kjente rundt uke 18/19 forrige graviditer tror jeg!
 
Jubler for at alt så fint ut på tul idag :Heartred 9+6
 

Vedlegg

  • 1F7235C0-CCEB-4BB1-B795-AFC9DCBB3B9D.jpeg
    1F7235C0-CCEB-4BB1-B795-AFC9DCBB3B9D.jpeg
    39,3 KB · Visninger: 34
Innafor å juble for at jeg ikke har hatt flere blødninger siden i går? 3 dager ijenn til UL på GYN... Får krysse fingrene ❤️
 
For en fantastisk dag :happy: se lillengen i magen:angel13:Heartblue , og KuB test alt som det skal , vi er 13+ 4 i dag og blir satt til 13+ 4 . Mamma hjerte gråter av glede i dag .
 
Jubler over at alt sto bra til med den lille spiren min etter blødningen på fredag ❤️
Er så letta ❤️ ikke kunne de finne noen årsak til blødningen heller så alt så bra ut inni der ❤️
 
Jubler for 13+0 idag og at det nå er en hel uke siden jeg var kvalm sist :p
 
Jubler for 14+0 i dag og akkurat 1 uke til privat ul hvor vi forhåpentligvis får vite kjønn:Heartred:Heartblue
 
Jubler for en jente, for at navn er klart og storesøster gleder seg!
 
Jubler enda for tul på torsdag der alt så bra ut og den lille inni der ruller rundt og koste seg!! Helt fantastisk å se:D:Heartred
 
Back
Topp