Jubeltråden

Jeg jubler for at at TUL gikk fint idag, og at vi endelig kunne fortelle kommende storesøster at det var en baby på vei :smiley-bounce016
 
Ble litt usikker hvor følelsene mine skal plasseres i dag! Jeg burde jo juble over 12+0 i dag, og jeg gjør jo egentlig det.. Langt der inne :)
Men jeg er enda redd.. Den MA'n jeg hadde i sommer i tillegg til blødningen jeg hadde i uke 9+6 kødder med hode mitt!
Men jeg håper så inderlig, at det enda er liv og at jeg skal få gå til termin!❤️

Men jeg jubler litt stille, for 12+0 ❤️
 
:Heartred
Ble litt usikker hvor følelsene mine skal plasseres i dag! Jeg burde jo juble over 12+0 i dag, og jeg gjør jo egentlig det.. Langt der inne :)
Men jeg er enda redd.. Den MA'n jeg hadde i sommer i tillegg til blødningen jeg hadde i uke 9+6 kødder med hode mitt!
Men jeg håper så inderlig, at det enda er liv og at jeg skal få gå til termin!❤️

Men jeg jubler litt stille, for 12+0 ❤️
Gode tanker og kryssende fingre til deg :Heartred
 
Ble litt usikker hvor følelsene mine skal plasseres i dag! Jeg burde jo juble over 12+0 i dag, og jeg gjør jo egentlig det.. Langt der inne :)
Men jeg er enda redd.. Den MA'n jeg hadde i sommer i tillegg til blødningen jeg hadde i uke 9+6 kødder med hode mitt!
Men jeg håper så inderlig, at det enda er liv og at jeg skal få gå til termin!❤️

Men jeg jubler litt stille, for 12+0 ❤️

Gode vibber og tanker sendt din vei :Heartred
 
Jubler for overstått svangerskapskontroll med sterkt bankende hjerte på lille ❤️ NÅ skal jeg senke skuldrene!! Legen sa de hadde egentlig gått bort fra å bruke doppler så tidlig men han forsto at mamabear hadde et stort behov for å høre at det var liv så han ga det et forsøk å jammen er jeg glad for det ❤️
 
Jubler for at jeg endelig turte å melde meg inn i termingruppe i dag! :happy:
 
Åja forresten jubler for alt på ul så bra ut med bevegelig baby og hjerte som banket i uke 9. ❤️❤️❤️
 
Jubler for å endelig få litt påskesol i dag! :smug:
 
Jubler for 19 uker, og at lille turner noe helt vilt i magen nå.
Og ikke minst for at mannen også endelig fikk kjenne spark :Heartred
 
Jeg jubler igjen jeg! Første kontroll hos jm er overstått, og hun var helt nydelig! (føles ekstra godt mtp. at jeg har hatt mye styr med legen min).

På mandag er det oul, og jeg skal be om ekstra kontroll av livmorhals. Vil de ikke gi meg det får jeg henvisning til privat av jordmor, steike så godt å møte noen som tar meg på alvor :Heartred
 
Back
Topp