Jubeltråden

Jubler for 6+0 i dag, og for fantastisk oppfølging så langt!:Heartred
 
Jubler for at det ikke er noen uleste meldinger i inboks om skjult forum, alle navn er sendt videre til forumansvarlig og venter godkjenning
 
Jubler for å ha fått time offentlig til TUL når jeg er 7+4 :joyful: Da har jeg en privat å spare til rundt uke 10-12 :)
 
Jubler for at den flotte mannen min har vært å funnet en deilig bh til meg i dag:love7
 
Jeg jubler for den her jeg tok idag. Hadde gitt litt opp, da det tok lang tid med 1 barn, hadde akkurat blitt henvist for å få hjelp da vi fikk en positiv test Så nå har vi vert uten prevensjon i snart 1 år. Jeg hadde nesten lagt fra meg hele greia. Så merka jeg plutselig at jeg hadde litt ømme bryster, å innså at mens var muligens noen dager sent så jeg tok en test, og denne testen er tatt midt på dag også
 

Vedlegg

  • IMG_20210108_111928.jpg
    IMG_20210108_111928.jpg
    21,5 KB · Visninger: 41
Jubler fordi jeg er 6+0 og har aldri kommet så langt uten blødning eller spor av blødning før :love017 ved MA i august sluttet embryo å utvikle seg ved 6+1 så gleder meg stort til å få i morgen overstått!
 
Jubler for at eg er 6+2 veker gravid og babyen ligner på ei reka <3
 
Jubler for at jeg skal til frisøren i dag :_rr
Og to dager til neste UL
 
Jubler for fin økning i testene. Ikm i morgen :dance008
 

Vedlegg

  • E378322A-32C4-46B3-AE29-A475EC26F125.jpeg
    E378322A-32C4-46B3-AE29-A475EC26F125.jpeg
    34,8 KB · Visninger: 24
Jubler for et positivt møte med gynekologen ☺️Jeg har hatt noen småblødninger den siste uken. Ingen smerter eller koagler. Oppsøkte lege for en ultralyd som viser at embryoet har det bra, og jubler for at jeg fikk se og HØRE hjerte slå, og at jeg ble flyttet 4 dager frem 6+3 idag i følge gyn, 5+6 ifølge menstermin. Har hatt en blødning i livmoren, men dette kunne skje noen ganger fortalte han.
 
Last edited:
Jubler for 7 veker i dag! Og at eg fekk varsel på tlf min på jobb :D håper ingen såg det:wacky:
 
Jubler for et positivt møte med gynekologen ☺️Jeg har hatt noen småblødninger den siste uken. Ingen smerter eller koagler. Oppsøkte lege for en ultralyd som viser at embryoet har det bra, og jubler for at jeg fikk se og HØRE hjerte slå, og at jeg ble flyttet 4 dager frem 6+3 idag i følge gyn, 5+6 ifølge menstermin. Har hatt en blødning i livmoren, men dette kunne skje noen ganger fortalte han.

Slik blødning har jeg opplevd i et tidligere svangerskap. Det var mye blod i tillegg, men blødningen gikk fort over. Svangerskapet ende bra med en frisk baby :)
 
Back
Topp