Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jubler for henvisning til duotest, for sånne gamliser som meg[emoji23]
Helt enig, det er greit å få tul[emoji4] og sjekket ut om alt tilsynelatende er ok.Hehe. You and me both. Nervepirrende greier det der, men veldig glad for muligheten. [emoji106]
Jeg og [emoji1]Jubler for time hos jordmor 4. September
Litt skeptisk siden det er ny jordmor her [emoji14] men hun virket veldig hyggelig på tlf ihvertfall, og syntes ikke det var noe poeng å vente med timeJeg og [emoji1]
Jeg var heldig, får samme jordmor som jeg hadde sist for 5 år siden [emoji1] gleder meg til å dra, skal få henne til å prøve å finne tak i hjerteslaga når jeg er der, vil være 9+2 da så kan hende det går [emoji4]Litt skeptisk siden det er ny jordmor her [emoji14] men hun virket veldig hyggelig på tlf ihvertfall, og syntes ikke det var noe poeng å vente med time
Så deilig daJeg var heldig, får samme jordmor som jeg hadde sist for 5 år siden [emoji1] gleder meg til å dra, skal få henne til å prøve å finne tak i hjerteslaga når jeg er der, vil være 9+2 da så kan hende det går [emoji4]
Så bra [emoji4] følte meg godt ivaretatt med jordmor, de kan og forstår mer synes jeg en legene [emoji4]Så deilig da
Hun jeg har hatt tidligere er sykemeldt, så skal til vikaren nå. Men blir helt sikkert bra skal ikke klage på helsestasjonen her ihvertfall. Helsesøster har vært veldig god hjelp, og det er hun som har fikset litt nå og så jeg får time med psykolog der også
Så ser ihvertfall ikke ut som det skal bli noe problem med oppfølging
Så fantastisk[emoji173]Jubler for at jordmor har fått seg et lite ul apparat og for at hun vil se litt på mini[emoji7] vi fikk se hjertet som slo og en liten bamsemums som sprellet[emoji173]️ gleder meg til ny ul om 3 timer[emoji23][emoji7] da blir det innvendig, så vi ser litt bedre
Nydelig astronaut[emoji173]Jubler for astronauten min [emoji16]