Jubeltråden

Går på behandling for sopp, gjort det en ukes tid nå [emoji4] virker som at det fungerer, så krysser fingrene for at det blir helt bra snart! Får melkeblemmer relativt ofte og er en del sår også, så mange ting som gjør vondt [emoji28] men tror alt blir bedre når vi kutter helt ut å bruke skjold, har bare ikke klart det nå som det er så vondt pga sopp [emoji85]

Uff, føler med deg! Har du fått tabletter mot sopp? Jeg fikk det, de virket raskt[emoji4] var fryktelig dyre da, husker jeg[emoji85] skjønner du ikke orker amme uten skjold når du har vondt. Masse god bedring. Håper du snart blir helt bra[emoji173]️
 
Uff, føler med deg! Har du fått tabletter mot sopp? Jeg fikk det, de virket raskt[emoji4] var fryktelig dyre da, husker jeg[emoji85] skjønner du ikke orker amme uten skjold når du har vondt. Masse god bedring. Håper du snart blir helt bra[emoji173]️

Nei, bare canesten-salve i første omgang, tror og håper det er nok [emoji4] er Heldigvis ingen tegn på småen enda, så han slipper behandling.
Tusen takk [emoji4][emoji173]
 
Jubler for at Lillemor er roligere i dag! Hun har vært urolig og kavet veldig ved amming etter rotavirus-vaksine på fredag. Flere som har tatt den og fått reaksjoner?

Vår fikk rotavirusvaksine for fire dager siden. Hatt diare, vært urolig og nå snørrete og hoster. Ikke vært helt seg selv. Spiser godt og har ikke feber.
 
Jubler for at Lillemor er roligere i dag! Hun har vært urolig og kavet veldig ved amming etter rotavirus-vaksine på fredag. Flere som har tatt den og fått reaksjoner?
Tok den for snart 3 uker siden. Var noen bæsjebleier på kvelden samme dag, og etter det har han gått fra daglig bæsj til å bæsje et par ganger i uken.
Han sov også en del samme dag, men det kan ha vært tilfeldig, for han har av og til sovedager [emoji4]
 
I kveld har jeg vært borte 3,5t fra lille. Hun var sammen med far mens jeg var borte. Hadde gått kjempefint å gi henne morsmelk med flaske, og å få henne til å sove. <3
Godt å lese, skal være vekke like lenge i morgen for første gang. Føler meg skikkelig teit som gruer meg til å være vekke så lenge. :p Er titt og ofte ute 1-2 timer, men er første gang pappaen skal gi flaske (utenom for å sjekke at han faktisk tar flaske da) og legge uten meg der. ❤️
 
Godt å lese, skal være vekke like lenge i morgen for første gang. Føler meg skikkelig teit som gruer meg til å være vekke så lenge. :p Er titt og ofte ute 1-2 timer, men er første gang pappaen skal gi flaske (utenom for å sjekke at han faktisk tar flaske da) og legge uten meg der. ❤️

Det går nok fint. Og kanskje far kan ringe deg om det blir krise, og du kan komme hjem? Det er litt betryggende for meg å ha den muligheten hvert fall de første gangene. Så drar ikke så langt bort.
 
Det går nok fint. Og kanskje far kan ringe deg om det blir krise, og du kan komme hjem? Det er litt betryggende for meg å ha den muligheten hvert fall de første gangene. Så drar ikke så langt bort.
Ja, han ringer om det er noe. Men det går nok helt fint, pappaen er super flink med han. :)
 
Jubler for at småen sov 8 timer sammenhengende i natt [emoji28] mor måtte opp og pumpe da, det ble litt for lenge med spreng [emoji85]
 
Jubler for at mini har lært seg å rulle fra rygg til mage. Ender stort sett med sikkel eller gulp over hele ansiktet da men... [emoji14]
 
Back
Topp