Jubeltråden

Det hjalp å dytte i øreproppene på nytt bare [emoji14] haha
Men det går an å bytte batteri og ja.
Måtte jo teste igjen ;)

Hører noe. Akkurat som om det er gjennomtrekk på en måte. Syns jeg kanskje kunne høre noe som kan være hjerteslag og, men ikke helt sikker, så jubler ikke over det for å si det sånn

Hehe så bra[emoji1360]

Jeg prøvde nå nettopp! Hørte noe lignende du beskrive, som en gjennomtrekk. Inni der hørte jeg en veldig svak lyd, som ett tog. Var veldig sikker på at det var mini [emoji173]️ forsvant etter noen sekunder og jeg fant det ikke igjen :)
 
Har lyst å prøve doppler jeg og men trur ikke jeg tør [emoji18]
 
Jubler for positiv test i dag tidlig! :D IKM i går, så var litt nervøs for at det ikke klaffet :D Koslig å få komme inn til dere aprildamer, selvom jeg er langt etter dere følte jeg, siden flere av dere er 7 uker på vei.. jeg er bare 4 :p
Hehe sist hadde jeg termin heeelt i slutten av mnd. og følte jeg lå SÅ langt bak, så skjønner hva du mener :p
 
Jubler for at kvalmen har roet seg noen hakk[emoji2] brekker meg fremdeles når jeg spiser men jeg får allikevel ned litt mer mat enn det jeg har gjort[emoji1376]
 
Jubler for å ha klart å sette min første Klexane-sprøyte (blodfortynnende) idag! Har gruet meg i noen år, men det gikk over all forventning [emoji3]
 
I dag er første legetime[emoji28] [emoji15] [emoji85] [emoji33] [emoji173] gruer meg like mye som jeg gleder meg[emoji4]
 
Back
Topp