Jubeltråden

Kjente det hjalp på psyken min å bli møtt med litt forståelse [emoji173]

Ja det kan jeg tenke!! Jeg synes det var veldig bra, så kanskje du klarer å slappe litt mer av i svangerskapet. - som også er bra for spiren [emoji173]️
 
Ja det kan jeg tenke!! Jeg synes det var veldig bra, så kanskje du klarer å slappe litt mer av i svangerskapet. - som også er bra for spiren [emoji173]️
Er vel ikke sunt med stress nei.
Blæ...syns tida går så saaakte [emoji14]
 
Hadde ikke hatt noe imot om tiden gikk litt raskere, i hvert fall frem til uke 12[emoji87]
Det er den verste tiden ja :eek:
Bare venting egentlig [emoji14]
Prøvde doppler i går (litt vel tidlig, men har funnet hjertlyd tidlig de andre gangene), men lurer på om batteriet begynner å bli dårlig eller noe for jeg slet med å finne min egen puls og. Den bruker å dukke opp ganske fort [emoji14]

Edit: eller bare dårlig kontakt på øreproppene [emoji14] haha
 
Last edited:
Det er den verste tiden ja :eek:
Bare venting egentlig [emoji14]
Prøvde doppler i går (litt vel tidlig, men har funnet hjertlyd tidlig de andre gangene), men lurer på om batteriet begynner å bli dårlig eller noe for jeg slet med å finne min egen puls og. Den bruker å dukke opp ganske fort [emoji14]

Edit: eller bare dårlig kontakt på øreproppene [emoji14] haha

Veldig kjedelig i denne usikre perioden :p

Hahah godt det ikke bare er meg som er tidlig ute [emoji23] tenkte å prøve doppleren snart! Føler livmoren ligger litt høyere denne gang, sikkert for det ikke er så lenge siden sist graviditet [emoji87] hadde vært kjekt om vi fant hjertelyden da [emoji177]
Går det an å bytte batteri? Eller øreproppene[emoji28]
 
Veldig kjedelig i denne usikre perioden [emoji14]

Hahah godt det ikke bare er meg som er tidlig ute [emoji23] tenkte å prøve doppleren snart! Føler livmoren ligger litt høyere denne gang, sikkert for det ikke er så lenge siden sist graviditet [emoji87] hadde vært kjekt om vi fant hjertelyden da [emoji177]
Går det an å bytte batteri? Eller øreproppene[emoji28]
Det hjalp å dytte i øreproppene på nytt bare [emoji14] haha
Men det går an å bytte batteri og ja.
Måtte jo teste igjen ;)

Hører noe. Akkurat som om det er gjennomtrekk på en måte. Syns jeg kanskje kunne høre noe som kan være hjerteslag og, men ikke helt sikker, så jubler ikke over det for å si det sånn
 
Jubler over at jeg kan flytte hjem om to timer, etter å ha vært innlosjert hos svigers siden mandag, fordi vi har vært så geniale og leid ut huset.[emoji106] De tror jo jeg er alvorlig syk nå da, for jeg har stort sett holdt sengen[emoji85]
 
Jubler for at det er helg snart [emoji4] første arbeidsuke etter ferien har vært hard [emoji13]
 
Jubler for positiv test i dag tidlig! :D IKM i går, så var litt nervøs for at det ikke klaffet :D Koslig å få komme inn til dere aprildamer, selvom jeg er langt etter dere følte jeg, siden flere av dere er 7 uker på vei.. jeg er bare 4 :p
Gratulerer og velkommen! [emoji173] jeg er hvertfall på lik linje som deg, er 4+2 idag [emoji12]
 
Back
Topp