Jubeltråden

Jubler for at frøkna har begynt å snu seg! Har ligget i seteleie helt frem til nå (34+4), men endelig snudd seg i et såkalt skrått hodeleie. Ikke helt supert enda, men da kan det ihvertfall mistenkes at hun jobber med å havne på plass :D

Tillegg dagen etter: hun har snudd seg tilbake i seteleie :wacky:

Last edited:
Jubler for at det er mars og kan hende lillegull kommer i denne måneden [emoji1]

Jubler for en hel dag hjemme alene- og jeg nyyyter den. Etter å ha presset meg lenge på jobb og travle dager med 3 barn på hytte/ vinterferie er det så utrolig godt å finne litt roen hjemme. Selvom jeg må hvile mye pga rygg/ bekken får jeg endelig nytt det å klargjøre litt til babyen kommer

Hurra! Glad på dine vegne, men misunnelig!
Kan likevel bli keisersnitt hvis blødningene blir for mye når vannet går, og da blir det hastekeisersnitt [emoji85] så de håper at riene starter først slik at de kan kontrollere vannavgangen litt [emoji5]

Kan likevel bli keisersnitt hvis blødningene blir for mye når vannet går, og da blir det hastekeisersnitt [emoji85] så de håper at riene starter først slik at de kan kontrollere vannavgangen litt [emoji5]

Krysser fingrene for deg- hastekeisersnitt er ikke å foretrekke, nei...

Jubler for 35 dager til termindato, og i underkant av 2 uker til uke 37 og hun er «ferdig bakt»! Fyttikatta så det nærmer seg :D:nailbiting::p Skjønner fortsatt ikke hva vi har begitt oss ut på, men moro blir det vel :)

Så deilig! Vaskerom står høøøøyt på listen over hva jeg vil ha når vi en gang bestemmer oss for å kjøpe et nytt sted!
Vaskerom står høyt på liste her og [emoji4] har allerede planlagt hvordan vaskerommet skal være og [emoji23] trenger bare rommet. Nå er alt på badet [emoji28]

Back
Topp