Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
På bursdagen min [emoji7]Jubler også for at Bittelillesøster kan komme den mnd her! Er 37 uker den 19. mars, så er lov å håpe[emoji7][emoji171]
På bursdagen min [emoji7]
Hadde vært gøy [emoji4] tanteungen min kom 18 mars rundt kl 23 [emoji4] så nesten bursdagsgave [emoji4]Da må det jo bare slå til! Hehe[emoji7]
Jubler for mulighet til vaginal fødsel [emoji1] hvis ikke blødningene blir noe verre [emoji1][emoji1]
Kan likevel bli keisersnitt hvis blødningene blir for mye når vannet går, og da blir det hastekeisersnitt [emoji85] så de håper at riene starter først slik at de kan kontrollere vannavgangen litt [emoji5]Hurra! Glad på dine vegne, men misunnelig!
Kan likevel bli keisersnitt hvis blødningene blir for mye når vannet går, og da blir det hastekeisersnitt [emoji85] så de håper at riene starter først slik at de kan kontrollere vannavgangen litt [emoji5]
Det er er ikke nei [emoji5]Krysser fingrene for deg- hastekeisersnitt er ikke å foretrekke, nei...
Jubler for at drømmen er oppfylt [emoji1]Vis vedlegget 246692
Vaskerom står høyt på liste her og [emoji4] har allerede planlagt hvordan vaskerommet skal være og [emoji23] trenger bare rommet. Nå er alt på badet [emoji28]Så deilig! Vaskerom står høøøøyt på listen over hva jeg vil ha når vi en gang bestemmer oss for å kjøpe et nytt sted!