Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Jubler for at jeg orket å gå på trening etter jobb for første gang på seks uker Og har energi til å rydde vekk julepynt å styre hjemme etterpå, woho! Sånne dager er gull verdt når man vanligvis er stup trøtt hele dagen
Idag jubler jeg for fine mål og sterk hjertelyd hos jordmor igår, lisja har virkelig begynt å si ifra at ho er her (etter st jeg klagde på litt lite liv hos jm igår), OG jeg har endelig klart å komme meg på trening! Hurra![emoji2]
Jubler for at glukosebelastningstesten gikk fint i går, og for at alt var bra hos jordmor idag [emoji4] hun lo så hjertelig ved undersøkelsen med doppler, for småen var helt vill og sprellet masse [emoji28]
Jubler for at samboer kan høre småen når han legger hodet på magen [emoji1] her om dagen hørte han til og med hjerteslag, som han sa var altfor raske til å være mine [emoji7]
Jubler for å ha oppdaget melk i ene brystet, og at det endelig har begynt å gjøre vondt i puppene [emoji28] mye rart man gleder seg over som gravid [emoji23]
Jubler for at nav har vært effektiv og godkjent engangsstønad under 24 timer siden jeg sendte inn søknad! [emoji1] fikk det godkjent etter kl 16 idag, så regner ikke med penger på konto før neste uke [emoji4]