Jubeltråden

Det var Drømmehagen ja [emoji51] Følte ikke de tok i i det hele tatt.. Altså, det var jo behagelig.. jeg lå på siden i kanskje 5 minutter, resten på rygg. Det hadde jeg ikke klart idag, samt at det blir jo usymmetrisk med bare èn side??[emoji23] Jeg hadde ansiktsbehandling også da.
Men håper det blir superdigg for deg!! [emoji2]

Må helst ligge på begge sider, ja[emoji23] Skal be de om å ta i litt! Hun på solsiden var ordentlig ruttis- hadde full kontroll på hvordan jeg måtte ligge. Håper det ikke blir nedtur. Ska ha ansiktsbehandling jeg også. [emoji106]

Jubler for at gutten min har kommet og klarte å bli 2 barnemor før jeg ble 30 [emoji1] på hengende håret og når jeg har bursdag og 7 dager [emoji1]

Og jubler for at mine begge gutter er født på den 12 (oktober og mars) og jeg og mannen på 19 (mars og mai) [emoji1]

Jubler for at gutten min har kommet og klarte å bli 2 barnemor før jeg ble 30 [emoji1] på hengende håret og når jeg har bursdag og 7 dager [emoji1]

Og jubler for at mine begge gutter er født på den 12 (oktober og mars) og jeg og mannen på 19 (mars og mai) [emoji1]

Hehe- så vittig! Jeg har også bursdag i mars, og min (foreløpig) yngste sønn har bursdag i dag, 12. mars. [emoji28]

Mine barn har også samme dato! 31 oktober og 31 mai! Hadde vært kult om Bittelillesøster kom 31. Mars da[emoji16]

Back
Topp