Jubeltråd

Jubler for denna idag 3+6:joyful::smiley-bounce016
20210206_100652.jpg
 
Nais, tagg meg om du får svar! :D
Quote meg gjerne når du får svar:joyful:
Her er svaret jeg fikk


Takk for din email.

Produsentens informasjon er:

Testens følsomhet er 25mIU / ml, men kan gi et 'gravid' resultat fra 10mIU / ml.

Ukeindikatordelen av testen er 93% nøyaktig når du bruker dagens første urin og er et estimat på når du ble gravid.

For resultatet 'gravid 1-2 uker' forventer vi at hCG-nivået er mellom ca. 10 - 153 mIU / ml, 2–3 uker fra ca 153, og 3+ uker fra ca 2753.

'Gravid 1-2 uker' er et estimat for når du ble gravid og er basert på nivået av hCG i urinen. Hver kvinne er forskjellig, og hastigheten som hCG stiger kan variere fra kvinne til kvinne.


Med vennlig hilsen
Clearblueshop.no
 
Her er svaret jeg fikk


Takk for din email.

Produsentens informasjon er:

Testens følsomhet er 25mIU / ml, men kan gi et 'gravid' resultat fra 10mIU / ml.

Ukeindikatordelen av testen er 93% nøyaktig når du bruker dagens første urin og er et estimat på når du ble gravid.

For resultatet 'gravid 1-2 uker' forventer vi at hCG-nivået er mellom ca. 10 - 153 mIU / ml, 2–3 uker fra ca 153, og 3+ uker fra ca 2753.

'Gravid 1-2 uker' er et estimat for når du ble gravid og er basert på nivået av hCG i urinen. Hver kvinne er forskjellig, og hastigheten som hCG stiger kan variere fra kvinne til kvinne.


Med vennlig hilsen
Clearblueshop.no

Takk for update med info:D
 
Her er svaret jeg fikk


Takk for din email.

Produsentens informasjon er:

Testens følsomhet er 25mIU / ml, men kan gi et 'gravid' resultat fra 10mIU / ml.

Ukeindikatordelen av testen er 93% nøyaktig når du bruker dagens første urin og er et estimat på når du ble gravid.

For resultatet 'gravid 1-2 uker' forventer vi at hCG-nivået er mellom ca. 10 - 153 mIU / ml, 2–3 uker fra ca 153, og 3+ uker fra ca 2753.

'Gravid 1-2 uker' er et estimat for når du ble gravid og er basert på nivået av hCG i urinen. Hver kvinne er forskjellig, og hastigheten som hCG stiger kan variere fra kvinne til kvinne.


Med vennlig hilsen
Clearblueshop.no

Nais! Men antar det er litt individuelle forskjeller og, ettersom testen kan slå ut på 10miu, når sensitiviteten er 25, så.. :)
 
Ikm i går, hvor disse 3 testene lyste mot oss!❤️4+1 i dag, og termin 20/10-21!
 

Vedlegg

  • 01B986F3-E9F0-4EBF-853E-191A6042E514.jpeg
    01B986F3-E9F0-4EBF-853E-191A6042E514.jpeg
    17,3 KB · Visninger: 31
Last edited:
Nais! Men antar det er litt individuelle forskjeller og, ettersom testen kan slå ut på 10miu, når sensitiviteten er 25, så.. :)
Ja det forsto jeg ikke helt hva hun mente med :hilarious: Gravid/ikke gravid har en sensitivitet på 10miu og mens ukeindikatoren har 25, ville jo trodd at 10 også var 1-2 uker og det ikke burde være for vanskelig å få det opp på displayet.

Jeg klarte ikke dy meg i dag, tok den siste digitale selv om jeg hadde vært på do kort tid siden og bare er 4+6 :oops: Nå må jeg ut å kjøpe ny fordi jeg selvfølgelig fikk 2-3 :rolleyes:
 
Jubler for at mannen lager middag og matpakker:joyful:
 
Da kom 3+ var sikker på den kom til å bli 2-3 igjen så kjøpte en topakk, trenger ikke den siste nå 4+6, kan hende eggløsningen skjedde kort tid etter positiv test, for jeg hadde ganske kort topp.
 
Leste om clearblue med ukes indikator. Fant på clearblue sin uk nettside at grensen for1-2uker var 10, 2-3uker var 153 og 3+uker var 2753.
Hvis det skal dobles ca annen hver dag, så har man altså 3 og en halv dobling i uken. Starter man da med 10 og dobler det 3 og en halv gang blir det 120.
Har man 153 ved 2-3 uker og dobler det 3,5 gang så har man 1836, selv med 4 doblinger har man bare 2448, ikke 2753. Lurer på hva de har de tallene da:pompus:
Det gir virkelig ikke mening :eek: Mener også å ha lest et sted her inne at grensen for 3+ var 2000 også.

Jeg har tatt en digital test som ga 3+ med hcg på 1700. Ved en tidligere graviditet hadde jeg 10.000 i hcg hvor testen sa 2-3. Jeg stoler ikke helt lengre på at de testene er nøyaktige :)
 
Jeg har tatt en digital test som ga 3+ med hcg på 1700. Ved en tidligere graviditet hadde jeg 10.000 i hcg hvor testen sa 2-3. Jeg stoler ikke helt lengre på at de testene er nøyaktige :)
Oi! Det var svært stor forskjell! Jeg har litt lyst å høre med legen om å få målt hcg egentlig, venter på svar på henvisning til tul, men har ikke peiling på når og tiden frem til det er egentlig fullstendig nervepirrende.
 
Oi! Det var svært stor forskjell! Jeg har litt lyst å høre med legen om å få målt hcg egentlig, venter på svar på henvisning til tul, men har ikke peiling på når og tiden frem til det er egentlig fullstendig nervepirrende.

Skjønner det godt. Det er greit å få det svart på hvitt hva nivået ligger på så man kan roe ned nervene litt.
 
Ja det forsto jeg ikke helt hva hun mente med :hilarious: Gravid/ikke gravid har en sensitivitet på 10miu og mens ukeindikatoren har 25, ville jo trodd at 10 også var 1-2 uker og det ikke burde være for vanskelig å få det opp på displayet.

Jeg klarte ikke dy meg i dag, tok den siste digitale selv om jeg hadde vært på do kort tid siden og bare er 4+6 :oops: Nå må jeg ut å kjøpe ny fordi jeg selvfølgelig fikk 2-3 :rolleyes:


Jeg måtte også, til tross for 2-3 forrige uke, ta en ny en - og endelig 3+ :rolleyes:
 
Jubler for å ha vært hos frisøren og er nyklipt:joyful:
 
Back
Topp