Jubeltråd

Det var jo kjempebra! :)
Ja jeg tok jo den ene testen og fikk 2-3 og 3+ senere på kvelden. Hcg stiger vel jevnt, men ustabilt, så jeg vet ikke om jeg akkurat hadde for lavt eller om det bare ikke slo ut.
 
Ja jeg tok jo den ene testen og fikk 2-3 og 3+ senere på kvelden. Hcg stiger vel jevnt, men ustabilt, så jeg vet ikke om jeg akkurat hadde for lavt eller om det bare ikke slo ut.

Jeg tipper den bare ikke slo ut. Jeg hadde som sagt en gang 10.000 i hcg selv om testen slo ut på en 2-3. Du bør fokusere på hva blodprøven sa og den er jo kjempebra! :)
 
Jeg tipper den bare ikke slo ut. Jeg hadde som sagt en gang 10.000 i hcg selv om testen slo ut på en 2-3. Du bør fokusere på hva blodprøven sa og den er jo kjempebra! :)
Jeg ble litt stressa nå, gikk selvfølgelig inn for å se på hcg tabell og den viste at det i uke 5 er vanlig med nivå mellom 18 og 7340. Jeg er 5+0 i dag så om nivået dobler seg innen neste prøve på torsdag så går jo nivået opp på 11000 og er da over den normale mengden for uke 5. Leste selvfølgelig så at dette kan være ingenting, tegn på tvillinger eller tegn på exu eller blæremola. Med min flaks så er det garantert sistnevnte :oops: Ble skikkelig stressa.
 
Når du er 5+0 så er gjennomsnittet rundt 1061 eller 1280 i hcg alt etter som hvilken tabell du bruker. Du er skyhøyt over de tallene noe som er et godt tegn. Dette kommer til å gå kjempebra :) Exu er det nok ikke fordi det gir lave hcg nivå fremfor høye og blæremola er veldig sjeldent. Det kan jo være tvilllinger, men det er ikke unormalt med høye hcg nivå i enlingsvangerskap :)

upload_2021-2-9_22-27-15.jpeg

upload_2021-2-9_22-28-3.png
 
Når du er 5+0 så er gjennomsnittet rundt 1061 eller 1280 i hcg alt etter som hvilken tabell du bruker. Du er skyhøyt over de tallene. Dette kommer til å gå kjempebra :)

Vis vedlegget 348244

Vis vedlegget 348245
Takk for betryggende ord! :love7 Håper det bare er en inni det og at alt er helt topp og krysser fingrene for at det ikke er en blæremola i hvert fall! det hørtes forferdelig ut.
 
Takk for betryggende ord! :love7 Håper det bare er en inni det og at alt er helt topp og krysser fingrene for at det ikke er en blæremola i hvert fall! det hørtes forferdelig ut.

Vi krysser fingrene for det :love7 men heldigvis er det veldig sjeldent :)
 
Jubler for ben&jerry is med strawberry cheesecake:smiley-bounce012 Den skal nytes ikveeeeld:rolleyes:
 
Sniker meg forsiktig inn her, men disse testene :woot: Tatt igår kveld og idag tidlig. Veldig usikker på dpo, ikm. Ds forrige syklus var 41 dager og normalt ligger jeg på 28-30 :wacky: Mulig jeg er 3+3 idag, ifølge app
 

Vedlegg

  • 1D70FF96-6B44-4512-A996-72538A0F5507.jpeg
    1D70FF96-6B44-4512-A996-72538A0F5507.jpeg
    12,4 KB · Visninger: 16
Sniker meg forsiktig inn her, men disse testene :woot: Tatt igår kveld og idag tidlig. Veldig usikker på dpo, ikm. Ds forrige syklus var 41 dager og normalt ligger jeg på 28-30 :wacky: Mulig jeg er 3+3 idag, ifølge app

Gratulerer så mye med spiren:love7
 
Juhuu ❤️ I dag fikk vi se en sprellende peanøtt med bankende hjerte :love7 Gyn ville ikke bruke dopler så tidlig. Målingene stemte med mine beregninger, 7+4 :happy:
 

Vedlegg

  • ED89AA3E-3512-491D-993C-299B7D4A0321.png
    ED89AA3E-3512-491D-993C-299B7D4A0321.png
    133,4 KB · Visninger: 13
Juhuu ❤️ I dag fikk vi se en sprellende peanøtt med bankende hjerte :love7 Gyn ville ikke bruke dopler så tidlig. Målingene stemte med mine beregninger, 7+4 :happy:

Herlig:love7
 
Juhuu ❤️ I dag fikk vi se en sprellende peanøtt med bankende hjerte :love7 Gyn ville ikke bruke dopler så tidlig. Målingene stemte med mine beregninger, 7+4 :happy:

Ååh, herlig ♥️
 
Jubler for bankende hjerte ♥️ Da håper vi det fortsetter sånn :)
 
Jubler for at stepappa har frest oppkjørselen vår x)
Jubler også for at jeg ble lovet tapas i helgen ♥️ Gledes, VELDIG!
 
Juble over fin øking i hcg:) lå på 2599 idag:) e 5+0 uke
 
Back
Topp