Jubeltråd

Hvor tidlig kan man få positiv test? :)

Er MULIG 8 dager etter eggløsning, men.. 10-11 dager etter er mer vanlig. Og noen får ikke positiv før etter forventet mens heller :)
 
Øverste tatt på onsdag dagen for forventet mens og nederste tatt lørdag samme uke. Ikke gått helt opp for meg ennå
IMG_20210123_131706.jpg
 
Drister meg inn og jubler litt her sammen med dere CB digital lyste mot oss *gravid 2-3* idag og er da ifølge appen 4+2 uker på vei! Dette er vårt andre barn, og jeg kjenner på ingen måte at det å ha vært igjennom dette før gjør det noe enklere
 
Drister meg inn og jubler litt her sammen med dere CB digital lyste mot oss *gravid 2-3* idag og er da ifølge appen 4+2 uker på vei! Dette er vårt andre barn, og jeg kjenner på ingen måte at det å ha vært igjennom dette før gjør det noe enklere


Gratulerer! Eg er gravid med nr.3 og det er like skummelt og spennande denne gongen:angelic:;)
 
Drister meg inn og jubler litt her sammen med dere CB digital lyste mot oss *gravid 2-3* idag og er da ifølge appen 4+2 uker på vei! Dette er vårt andre barn, og jeg kjenner på ingen måte at det å ha vært igjennom dette før gjør det noe enklere

Velkommen og gratulerer!
 
Tenker å se ta en sånn test selv denne uka for å se om det stiger. Er så spennende å se at streken på strimmel testen blir sterkere og at det blir flere uker på uke indikatoren. <3

Jepp! Har flere tester ventende i posten, så jeg får testet frem til 3+ også :D
 
Sniker meg forsiktig fra IKM-gruppa og inn hit. Fikk svakt positiv første testedag 9dpo, og er i dag 4+0 og fikk 2-3 uker på digital. Uvirkelig, men håååper virkelig den sitter:love7
 

Vedlegg

  • 4D1F5253-707C-4E65-8BA8-C208AFC093EE.jpeg
    4D1F5253-707C-4E65-8BA8-C208AFC093EE.jpeg
    16,2 KB · Visninger: 20
Tatt idag 5+1. Fikk roet meg litt ned på det:woot:
 

Vedlegg

  • 20210128_140448.jpg
    20210128_140448.jpg
    14,7 KB · Visninger: 24
Tatt idag 5+1. Fikk roet meg litt ned på det:woot:

Jeg er 5+2 i dag og fikk også sånn. Var bekymret for at rfsu testen jeg tok ble så fort positiv og at streken var så tydelig. Men resultatet stemmer jo på begge testene jeg tok med hvor langt jeg er på vei. Alt jeg skal bekymre meg for :facepalm:
 
Litt usikker på om jeg kom borti feil "rating" av bildet ditt! Skulle trykkke liker, men ikonene ble plutselig borte bak bildet idet jeg trykket!o_O Nå ser jeg ikke hva slags ikon jeg trykket på. Det skulle være positivt ihvertfall:happy:
Edit: sånn, da fikk jeg ordna det :)
 
Litt usikker på om jeg kom borti feil "rating" av bildet ditt! Skulle trykkke liker, men ikonene ble plutselig borte bak bildet idet jeg trykket!o_O Nå ser jeg ikke hva slags ikon jeg trykket på. Det skulle være positivt ihvertfall:happy:

Hehe, fort gjort!
 
12 dpo og første test(er) røk idag. For morro måtte jeg ta en el test også bare fordi...:p
4+1 hilsen Premom-appen og Flo:happy:
 

Vedlegg

  • 5DEF9F00-5C41-44A8-8734-8D97D84E34A3.jpeg
    5DEF9F00-5C41-44A8-8734-8D97D84E34A3.jpeg
    11 KB · Visninger: 42
12 dpo og første test(er) røk idag. For morro måtte jeg ta en el test også bare fordi...:p
4+1 hilsen Premom-appen og Flo:happy:

Gratulerer :)
 
Back
Topp