Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gratulerer så mye!Hurra! Endelig er jeg også gravid! Fikk positiv test i dag morges, clb digital 1-2 uker. Har prøvd lenge, dette er 3. ivf-forsøk. Håper inderlig at det holder hele veien til termin Det er utrolig stas å endelig få være med i en termingruppe![]()

Hurra! Endelig er jeg også gravid! Fikk positiv test i dag morges, clb digital 1-2 uker. Har prøvd lenge, dette er 3. ivf-forsøk. Håper inderlig at det holder hele veien til termin Det er utrolig stas å endelig få være med i en termingruppe![]()

Wow! Målt hos legen?Jubler litt for hCG på 7100 i går!![]()
Wow! Målt hos legen?hvor langt på vei?
5+4 i går - målte pga blødning, men med såpass greit nivå + at hun kunne SE foster på UL i dag, så må jeg bare tro alt går bra!![]()
krysser fingrene for at det holder seg slikSå bra5+4 i går - målte pga blødning, men med såpass greit nivå + at hun kunne SE foster på UL i dag, så må jeg bare tro alt går bra!![]()

Leste om clearblue med ukes indikator. Fant på clearblue sin uk nettside at grensen for1-2uker var 10, 2-3uker var 153 og 3+uker var 2753.
Hvis det skal dobles ca annen hver dag, så har man altså 3 og en halv dobling i uken. Starter man da med 10 og dobler det 3 og en halv gang blir det 120.
Har man 153 ved 2-3 uker og dobler det 3,5 gang så har man 1836, selv med 4 doblinger har man bare 2448, ikke 2753. Lurer på hva de har de tallene da
Det gir virkelig ikke meningMener også å ha lest et sted her inne at grensen for 3+ var 2000 også.

Det hørtes mer riktig ut ja! Kan hende siden jeg fant er gammel da
Jeg har lest den der, på forum osv, men finner ikke grunnkilden på clearblue sine sider; så har alltid lurt på det.