Jubler for vellykket ultralyd i dag! Hun gikk gjennom alt veldig grundig, og alt så veldig fint ut! Ble også satt frem to dagerOg det er en jente!
13+0 i dag da, og jammen er jeg ikke i andre trimester
![]()
Gratulerer! Så koselig

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jubler for vellykket ultralyd i dag! Hun gikk gjennom alt veldig grundig, og alt så veldig fint ut! Ble også satt frem to dagerOg det er en jente!
![]()

Tusen takkGratulerer! Så koselig![]()
![]()

Tusen takk
gratulerer så mye![]()
![]()
Tusen takkSå kjekt, gratulerer! 13+0 selv så like langt. Hvilke termin dato fikk du?
Og bare 2 dager til uke 12 
Jubler for 12+0Og lørdag! Har dusjet (haha hadde ikke trodd det var en bragd før
) og skal bake brownies toro-style nå!
Frister litt for mye!!! Skulle hatt en pose på lur

Følelsen når man faktisk crawer noe etter nesten tre måneder med kvalme og oppkast
sendte mannen ut for å kjøpe nonstop is på boks , - krysser fingrene for at det går greit![]()
kos deg masse med isen, håper den går ned og holder seg der 
Oh my, og jeg som sendte min ut for å kjøpe oliven! Nå fikk jeg 10 ganger mer lyst på nonstop iskos deg masse med isen, håper den går ned og holder seg der
![]()