Jubeltråd

Jubler over helg etter seinvakt i dag og tidligvakt i morgen :smiley-angelic003 Skal levere ut julekort og pynte ferdig til advent :Heartred Gleder meg :love017
 
Jeg har sovet godt og lenge, nesten uten alt for levende drømmer. Hurra!
 
Mannen lot meg få sove lenge idag:love7 Det var deilig siden lillesnuppa styrte masse inatt og helst ville stå opp kl.04.
 
Mannen lot meg få sove lenge idag:love7 Det var deilig siden lillesnuppa styrte masse inatt og helst ville stå opp kl.04.
Samme her :Heartred Skulle egentlig på tidligvakt, men siden jeg sov så dårlig så ble det hjemmedag :sour: Og da sto mannen opp med mini som våknet 5.30.. Så var litt lengre enn deres snuppe! Føles som et mareritt når en finner ut at klokken er midt på natta (i deres tilfellet) og mini er lys våken :wtf:
 
Jubler over energi overskudd, endelig :D ferdig med første trimester, eg føler meg mer levende enn noensinne! :singing::singing::D
 
Jubler for litt mer sammenhegende søvn i natt!!
 
Har pyntet til jul, gjenstår treet da som jeg tar neste helg!
 
Jubler for vellykket ultralyd i dag! Hun gikk gjennom alt veldig grundig, og alt så veldig fint ut! Ble også satt frem to dager :D Og det er en jente!:dummy1:13+0 i dag da, og jammen er jeg ikke i andre trimester :D
 
Back
Topp