Jubeltråd

Jubler for vellykket ultralyd i dag! Hun gikk gjennom alt veldig grundig, og alt så veldig fint ut! Ble også satt frem to dager :D Og det er en jente!:dummy1:13+0 i dag da, og jammen er jeg ikke i andre trimester :D

Gratulerer! Så koselig :love7
 
Jubler for vellykket ultralyd i dag! Hun gikk gjennom alt veldig grundig, og alt så veldig fint ut! Ble også satt frem to dager :D Og det er en jente!:dummy1:13+0 i dag da, og jammen er jeg ikke i andre trimester :D

Så kjekt, gratulerer! 13+0 selv så like langt. Hvilke termin dato fikk du?
 
Jubler over en hel dag uten kvalme :) Har til og med hatt litt matlyst og kjent på at det jeg har spist har vært skikkelig godt :D Kanskje den værste kvalmen gir seg nå! Håper det fortsetter sånn :)
 
Jubler for at det virker som kvalmen er på vei bort her også❤️ Var hos frisøren i dag, og i morgen blir det pinnekjøtt! Håper jeg ikke jinxer det med kvalmen nå da :D
 
14+0 og i 2. trimester på Preglife-appen også :D
 
Jubler for 12+0 :dance011 Og lørdag! Har dusjet (haha hadde ikke trodd det var en bragd før :hilarious:) og skal bake brownies toro-style nå!
 
Jubler for 12+0 :dance011 Og lørdag! Har dusjet (haha hadde ikke trodd det var en bragd før :hilarious:) og skal bake brownies toro-style nå!

Frister litt for mye!!! Skulle hatt en pose på lur
 
Jubler for at jeg fikk se en foreløbig frisk liten spire I magen ble flyttet fra 10+6 til 11+1. Så nå venter ny ul om to uker med savr fra nipt. Håper på gode nyheter igjen!
 
Følelsen når man faktisk crawer noe etter nesten tre måneder med kvalme og oppkast :D
sendte mannen ut for å kjøpe nonstop is på boks , - krysser fingrene for at det går greit :p
 
Følelsen når man faktisk crawer noe etter nesten tre måneder med kvalme og oppkast :D
sendte mannen ut for å kjøpe nonstop is på boks , - krysser fingrene for at det går greit :p

Oh my, og jeg som sendte min ut for å kjøpe oliven! Nå fikk jeg 10 ganger mer lyst på nonstop is :hilarious: kos deg masse med isen, håper den går ned og holder seg der :joyful:
 
Oh my, og jeg som sendte min ut for å kjøpe oliven! Nå fikk jeg 10 ganger mer lyst på nonstop is :hilarious: kos deg masse med isen, håper den går ned og holder seg der :joyful:

hehe, mannen kom hjem med feil sjokoladesaus så måtte sende han ut igjen :hilarious:
 
Back
Topp