Jubeltråd

Jubler for fantastisk fin TUL i dag (13+2), og vi fikk se ei lita jente :dummy1: Sykt deilig å se at alt stod bra til og ingen unormaliteter ble funnet :smiley-bounce012
 
Jubler for at lille i dag var helt frisk og vokste akkurat som lille skulle! Jordmor ville ikke uttale seg om kjønn så 5 uker til i uvisshet! Men kan enslig senke skuldrene og tro dette går veien!
 
Vil juble litt over samboeren min! Vi var på TUL på mandag, på onsdag kom han hjem med en liste med navn han liker og på torsdag kveld når jeg kom hjem satt han å så på babyens første år på netflix. Kjenner virkelig på at jeg ikke er alene om å skulle ha første barnet og det er så deilig :Heartred
 
Juveler over en natt hvor kommende storebror endelig sov hele natten uten å våkne og skulle komme inn på vårt rom og seng. Det gjorde godt!
 
Vil juble litt over samboeren min! Vi var på TUL på mandag, på onsdag kom han hjem med en liste med navn han liker og på torsdag kveld når jeg kom hjem satt han å så på babyens første år på netflix. Kjenner virkelig på at jeg ikke er alene om å skulle ha første barnet og det er så deilig :Heartred

Ååå så herlig :love017
 
14+0 idag, og har begynt å kjenne smått med liv allerede :wideyed::Heartred Veldig koselig ! Med de to første barna mine kjente jeg ingenting før langt ut i svangeskapet.
 
Jubler for at vi har overtatt det nye huset vi har kjøpt :smiley-bounce016 Så glad for at jeg er i god form og bare gleder meg til å begynne å innrede, sette på plass, dille og dalle i nytt hus ❤️
 
Jubler for at vi har overtatt det nye huset vi har kjøpt :smiley-bounce016 Så glad for at jeg er i god form og bare gleder meg til å begynne å innrede, sette på plass, dille og dalle i nytt hus ❤️
Så gøy, gratulerer :D
 
Juleferie!!!! Denne ferien har jeg lengtet sårt etter!
 
Jubler over at vi i dag har vært på OUL og fått vite at babyen ser perfekt ut, og at vi venter en liten jente :joyful::dummy1::D nå kan jula komme!!
 
Endelig juleferie! Og kun noen dager igjen til vi er inne i året vi forhåpentligvis skal føde! :knegg:
 
Jubler over at magen endelig har dukket opp for alvor! Og at den lille får kjenne ribbesmak i fostervannet i morgen, hehe :):)
 
Jubler over negativ covid test!
 
Jubler over en vellykket julaften igår :happy: Og nå er det kun 6 dager igjen til vi gifter oss:woot: :Heartred:Heartred
 
Kort tid siden forrige jubel, men nå jubler jeg over at jeg kjente de første tydelige sparkene i går - på selveste julaften! :santa❤️ (Ribba og julekakene gjorde tydeligvis susen.) Har morkaka på forsiden, så jeg hadde ikke regnet med å kjenne noe allerede nå i uke 17 :)
 
Jubler over å kjenne liv! Nå er jeg ikke i tvil lengre om at det er knøtte jeg kjenner! Så herlig :happy:
 
Jubler over at jeg og mannen min giftet oss igår, på selveste nyttårsaften :love7 Godt nyttår :Heartbigred

A16CFA87-C97F-41A3-B51D-1D57CAE0EE6B.jpeg
 
Back
Topp