Jubeltråd!

Jubler for TUL som viste en søt liten bønne med bankende hjerte!!! :love7
Vi er noen dager kortere enn vi trodde, men da får vi mer tid til å glede oss :rolleyes:
Har vært skikkelig på tuppa siden da, følelsene svinger veldig men det er vel hormonene? :hilarious: Kan juble litt for de og selv om de er plagsomme :hilarious:
Så koselig :D hvor langt målte de bønna til? :happy:

Satt på en klesvask og oppvaskmaskinen og fått rydda litt idag. Det gjorde seg!!

Lillelørdag og cheat day i morgen (treningsnarkomane kjæresten sine rutiner smitter) så spørs om det ikke blir RULLEKEBAB til middag:love7
Kvalmen føles som bakfyll og blir så sliten og lei. Og kroppen min tror da automatisk at en fet bab og rosa litago vil kurere dette.

Jubler over mulig nytt juliforum, blir såfall mitt andre *hilser på tilfelle jeg ikke havner i august* Nå ble også "juligutten" født i august sist.

Jubler over at jeg tok meg fri i dag, og for at barna har vært på skole og i barnehage, mannen på jobb så jeg har ligget hjemme alene og vært skikkelig gravid:happy
Spist brødskive med nutella og drukket cola!

Jubler for denne! Er 5+3 i følge menstermin.
Jubler også for at testebehovet er over med denne!

Vedlegg

• 1574263061414467427917614360908.jpg
    1574263061414467427917614360908.jpg
    9 KB · Visninger: 14
Jubler for at jeg slapp å kaste opp på fellestoalett og på flyreise i morges! Hadde ikke tenkt på det potensielle problemet før, men heldigvis ble det med litt kvalme og ikke mer enn det..

Har tenkt på rullekebab i hele dag og ENDELIG klarte jeg å spise et skikkelig måltid!!
Siden kvalmen kom så har det kuk gådd i kjeks og smakebiter av middagsmat.
Du blir ikke mett av det:hilarious::hilarious::hilarious::hilarious::hilarious::hilarious:

Back
Topp