Jubeltråd!

Jubler for at jeg akkurat har vært ute og spist med familien, og var så kvalm at jeg etter første bit trodde jeg måtte kaste opp. Men gikk bedre, så klarte å spise 2/3 av maten :D
 
Jubler for jeg er 9+0 i dag, og fikk vite at jeg har en god venninne som skal ha baby bare 2 mnd før meg! Blir koselig å ha noen å dele permisjonstiden med :happy:
 
Jeg skal fortelle mannen at han skal bli pappa for første gang i morgen! :joyful: Gleder meg! Han har vært bortreist en stund nå, og ville si det ansikt til ansikt. Han liker å lese, så har kjøpt "Verdens beste pappa - hakkespettbok for småbarnsfedre" som han skal få. ❤
 
Jubler for at vi hørte verdens fineste hjertelyd i går❤️
 
Jubler over at jeg har fått 50% sykemelding av legen! Hadde aldri trodd jeg skulle juble over min første sykemelding, men med formen min er dette virkelig noe å juble over:D
Gruet meg til å si det til sjefen, men det gikk veldig fint og fikk bare gratulasjoner for graviditeten :) :hello2
 
Last edited:
Det gikk sååå bra på jobb idag, fikk gjort sykt masse!! Jeg og en kollega har hatt en stor oppgave, brukt 10 uker til nå på den og ENDELIG ser vi slutten. Bare noen få punkter igjen. Så idag fikk jeg innvilget fri de innklemt-dagene i jula. (Har ikke opparbeidet ferie)

Også ble bi bedt ut på lunch av en leverandør. Det var saker altså:happy:
 
Back
Topp