Jubeltråd!

Jubler for fredag, innlevering av et prosjekt på jobben er gjort, jeg er 5+4 og fikk lovende blodprøvesvar i dag!
Prøven var 2200 tatt tirsdag kveld og 4300 i dag 2,5 døgn etterpå. Er verdien under 1200 skal den doble seg hvert 2. døgn, er den over
1200 skal den dobles hvert 3. døgn, så nesten doblet på 2,5 døgn må jo være lovende!
Veldig glad for at jeg hadde denne kunnskapen nå, om at den ikke skal doble seg hvert 2. døgn helle veien, ellers hadde jo dette tallet stresset meg, men tipper den hadde vært mer enn doblet hvis jeg hadde tatt den kl 18 i kveld, som er samme tidspunkt jeg tok første prøven i stedet for kl 08 i morges! Så kanskje jeg skal si høyt at jeg er gravid da?! Har liksom ikke helt turt å ta det ordet i min munn enda

Jubler for Gravid 2-3 uker på testen!

Vedlegg

• IMG_20191116_231007695.jpg
    IMG_20191116_231007695.jpg
    82,3 KB · Visninger: 10
Jubler over at jeg foreløpig ikke ser noe tegn til hyperemesis i dette svangerskapet slik som jeg hadde i forrige (håper også svangerskapsdiabetesen og bekkenløsningen holder god avstand dette svangerskapet. Forrige gang jeg var gravid så fant de ingen åpenbar årsak til at jeg skulle ha fått svskp. Diabetes, men jaggu tok jeg vinner strået på 2 forskjellige ting som har sånn 1-2% sjanse på begge :knegg::crybaby2:dontknow) og hver dag man våkner eller legger seg, og man fremdeles er gravid er jo noe å juble for også :Heartred

Jubler for at jeg har fått kjøpt inn koffeinfri kaffe...og smaken var slett ikke værst! :joyful: I forrige svangerskap hadde jeg ikke lyst på kaffe, så det begrenset seg selv...men avsmaken har ikke kommet enda i denne graviditeten, så da måtte det gjøres noe.

Er litt usikker på om dette er en jubel eller klage, men kakebordet frister ikke!! :woot::eek:o_O (er i dåp:p)

Jubler for at det snart er leggetid! Vil soveeeee

Tjah, kalorier spart:hilarious: må jo være sykt greit hvis man blir dårlig av kake i svangerskapet da.

Ja, jeg krysser fingrene for det :hilarious: for vanligvis er det ikke noe problem å smake på alt, men det er vel kanskje derfor jeg ser ut som jeg gjør også :p

Jubler for at jeg fortsatt kan kose meg med frokosten! Føler jeg må spise meg litt opp, i tilfelle kvalmen slår til :hilarious:

Jubler for ny uke (6+0) og at jeg har bestilt første svangerskapskontroll som blir i uke 8:happy:

Jubler for TUL som viste en søt liten bønne med bankende hjerte!!! :love7
Vi er noen dager kortere enn vi trodde, men da får vi mer tid til å glede oss :rolleyes:
Har vært skikkelig på tuppa siden da, følelsene svinger veldig men det er vel hormonene? :hilarious: Kan juble litt for de og selv om de er plagsomme :hilarious:

Back
Topp