Jubeltråd!

Jubler for at jeg er 7 uker idag :D
 
Jubler for hcg stigning fra 1800 til 4000 på 48 timer! Ble så redd når jeg fikk en liten blødning, men har heldigvis ikke sett mer til det :D
 
Jubler for at bestemor og bestefar ba på middag etter jeg var ferdig på jobb og samboeren jobber sent :angel8
 
Vet ikke hvor mye det var men skal ta slik hcg måling over dager. Fikk bare melding på at det var ett høyt å fint tall å gå utfra.
Er 7+4
Så bra! Vil bare minne om at etter 1200 er det ikke sikkert det dobler seg hver andre dag, men hver tredje. Så slipper å bli redd, noe jeg ble :p
 
Så bra! Vil bare minne om at etter 1200 er det ikke sikkert det dobler seg hver andre dag, men hver tredje. Så slipper å bli redd, noe jeg ble :p
Tok på tirsdag og skal ta på mandag. Så rekker å stige. Fortalt legen i ganske klar tekst iver alt jeg bekymrer meg for så tror ikke han lager ekstra jobb til seg
 
Jubler for hcg stigning fra 1800 til 4000 på 48 timer! Ble så redd når jeg fikk en liten blødning, men har heldigvis ikke sett mer til det :D
Å, herlig!!! Gratulerer! Føler du at du kan senke skuldrene litt? Er så bekymret, og håper at resultatene kan roe meg ned litt, hvis de virker lovende.
Var akkurat og tok prøve nummer 2, så må vente spent til i kveld med å få svar. Nervepirrende...
 
Å, herlig!!! Gratulerer! Føler du at du kan senke skuldrene litt? Er så bekymret, og håper at resultatene kan roe meg ned litt, hvis de virker lovende.
Var akkurat og tok prøve nummer 2, så må vente spent til i kveld med å få svar. Nervepirrende...
Ja, jeg gjorde det automatisk. Er jo selvsagt ingen garanti, men jeg føler meg gravid og har ikke hatt flere blødninger. Så roer meg foreløpig med det, men blir TUL også etterhvert :)
 
:smiley-bounce016Har klart å vaske begge badene, støvsuget hele huset og handlet for kommende uke! Uten å spy!
 
Jubler for at jeg er litt oppegående igjen etter å ha hatt småen syk hjemme mandag og tirsdag og vært sengeliggende selv siden onsdag!:D Dette har virkelig vært tidenes kjedeligste uke..
 
Jubler for at dagene minker for at samboeren kommer hjem fra jobb ❤️ Fant ut jeg var gravid når han var på jobb ☺️
 
Back
Topp