Jubeltråd!

Oh lord! Hva er den sausen du har på der? Det der så bare magisk ut!!
Hjemmelaget dressing bare. En pakke majones, en halv boks til en hel boks rømme (spørs hvordan du liker den egentlig og krydre med karri etter behov. Smak til etterhvert så kjenner du om du mangler noe☺️
 
Trenger mer info!!

Pasta, rødløk, paprika??
Fusilli pasta, en hel rødløk, en hel paprika og bacon:rolleyes:Kok pasta etter hvor mye rester du vil ha:hilarious:jeg fyller en hel 3l kasserolle og har enten snacks i lang tid eller til en middag ekstra. Bacon mengde etter hvor glad man er i bacon:hilarious:
 
Håper jeg slutter å kjøpe tester nå :hilarious:
 

Vedlegg

  • EB986DF3-286F-4815-B9A9-3D528891238C.jpeg
    EB986DF3-286F-4815-B9A9-3D528891238C.jpeg
    18,7 KB · Visninger: 13
Jubler for blodprøvesvar i dag! HCG på 2300 5+1
Gjenstår fortsatt å se bra stigning-det er jo faktisk det viktigste, men allikevel må jeg si at nivået fikk meg til å ta en liten jubel med forbehold ;)
 
Jubler for blodprøvesvar i dag! HCG på 2300 5+1
Gjenstår fortsatt å se bra stigning-det er jo faktisk det viktigste, men allikevel må jeg si at nivået fikk meg til å ta en liten jubel med forbehold ;)

Er det vanlig å gå og få målt HCG nivå? Jeg har ikke gjort det..
 
Er det vanlig å gå og få målt HCG nivå? Jeg har ikke gjort det..
Hvis man går til IVF-behandling som meg er det vanlig med blodprøve ved mange klinikker. Den jeg går til praktiserer ikke dette, men pga mange mislykkede
IVF-forsøk og flere SA er det viktig for meg å sjekke alt som sjekkes kan for å se om det er indikasjoner på hvor vidt dette går veien eller ei. Kan ikke vente helt til TUL. Derfor fikk jeg legen min til å rekvirere prøver. Ny prøve enten i morgen eller fredag for å se om stigningen er som den skal. Da kan jeg kanskje roe nervene fram mot TUL. :)
 
Hvis man går til IVF-behandling som meg er det vanlig med blodprøve ved mange klinikker. Den jeg går til praktiserer ikke dette, men pga mange mislykkede
IVF-forsøk og flere SA er det viktig for meg å sjekke alt som sjekkes kan for å se om det er indikasjoner på hvor vidt dette går veien eller ei. Kan ikke vente helt til TUL. Derfor fikk jeg legen min til å rekvirere prøver. Ny prøve enten i morgen eller fredag for å se om stigningen er som den skal. Da kan jeg kanskje roe nervene fram mot TUL. :)

Aha, da skjønner jeg! Veldig godt å høre at det ser bra ut foreløpig :)
 
Jubler for at den offisielle testedagen var i dag, og testene fortsatt stiger i styrke og jeg kunne melde til klinikken at jeg er gravid!! :D:smiley-bounce016
 
Back
Topp