Jubeltråd!

Ble invitert på middag etter jobb av noen jeg gikk skole med før. Ble feiring av min venninne sin bursdag og jeg spiste GRILLET TØRRFISK (say whaywhat?!?!) For første gang og det var superdigg!!

Såå koselig dag:Heartred (til mandag å være)
Det er godt det!! :D
 
Ja det blir gjentagelse altså. Og snart starter lutefisk-sesongen også:Heartred (har googlet, gravide kan spise det:happy090)
Spiste det en del når jeg bodde nordpå:happy: gleder meg til masse deilig julemat, både lutefisk, ribbe og pinnekjøtt :D
 
Spesielt pinnekjøtt:Heartred:Heartred og kalkun nærmere nyttår med tjukk peppersaus og waldorfsalat.

Starter å skikkelig glede meg til jul nå altså. Gikk å så på julepynt idag.
Det blir så digg det :D men forrige svangerskap så ble jeg kvalm av julemat.... er heldigvis en måned lengre på vei denne gangen, håper jeg slipper unna!
 
Spesielt pinnekjøtt:Heartred:Heartred og kalkun nærmere nyttår med tjukk peppersaus og waldorfsalat.

Starter å skikkelig glede meg til jul nå altså. Gikk å så på julepynt idag.

Nå fikk jeg skikkelig lyst på både pinnekjøtt og kalkun. Det er jo bare så godt! Gleder meg til jul og nyttår nå :Heartred og krysser fingrene for at jeg ikke blir kvalm av julematen :rolleyes:
 
Nå fikk jeg skikkelig lyst på både pinnekjøtt og kalkun. Det er jo bare så godt! Gleder meg til jul og nyttår nå :Heartred og krysser fingrene for at jeg ikke blir kvalm av julematen :rolleyes:
Hihi ja er bare å starte å glede seg. 1 søndag i advent nærmer seg med stormskritt og da er det lov med både julebrus, musikk og finne frem første pynten:smiley-bounce022
 
Hihi ja er bare å starte å glede seg. 1 søndag i advent nærmer seg med stormskritt og da er det lov med både julebrus, musikk og finne frem første pynten:smiley-bounce022

Ja! Her skal det julepyntes :excited001 første jul i ny leilighet så må være lov å pynte ekstra tidlig og ekstra mye, ikke sant?! Skal innrømme at jeg faktisk allerede har startet på julebrusen :rolleyes:
 
Ja! Her skal det julepyntes :excited001 første jul i ny leilighet så må være lov å pynte ekstra tidlig og ekstra mye, ikke sant?! Skal innrømme at jeg faktisk allerede har startet på julebrusen :rolleyes:
KLART!! Man må jo feire ny leilighet på skikkelig vis!! Vi skal for første gang ha eget juletre hjemme og jeg gleder meg sååå!
(Har også startet på julebrusen. Det er jo sååå godt:bag:)
 
Ååå gleder meg så masse til å pynte :joyful: vasker dere masse til jul? Energien min er helt borte, fungerer knapt på jobb, å blir kjempe kvalm sånn i 19-20 om kvelden :wtf: jeg har egentlig «litt støv på hjernen så elsker å vaske alle skap og skuffer. Men aner ikke om jeg klarer i år :):confused:
 
KLART!! Man må jo feire ny leilighet på skikkelig vis!! Vi skal for første gang ha eget juletre hjemme og jeg gleder meg sååå!
(Har også startet på julebrusen. Det er jo sååå godt:bag:)

Åå, så kos med juletre! Ingenting som gir så mye julestemning som et juletre :Heartred håper vi får plass til et lite et her i leiligheten også!
Godt å høre at det ikke bare er meg :santa
 
Åå, så kos med juletre! Ingenting som gir så mye julestemning som et juletre :Heartred håper vi får plass til et lite et her i leiligheten også!
Godt å høre at det ikke bare er meg :santa
Typen er ikke like jule-gal som meg, men det anser jeg som hans problem. Men tror han gleder seg til jul og at vi blir FIRE:) (meg, han, hunden og den lille i magen)
 
Typen er ikke like jule-gal som meg, men det anser jeg som hans problem. Men tror han gleder seg til jul og at vi blir FIRE:) (meg, han, hunden og den lille i magen)

Samme som hjemme hos oss, samboeren min synes jeg overdriver med julepynt osv hvert år allerede. Om han bare visste hva som venter han etter at vi har fått barn :laughing002

Tenk, så koselig! Og for en spesiell jul dette kommer til å bli. Vi har planer om å fortelle resten av familien på julaften (som sikkert resten av juli-gruppa også :love017), så det blir ekstra spesielt. :Heartred
 
Samme som hjemme hos oss, samboeren min synes jeg overdriver med julepynt osv hvert år allerede. Om han bare visste hva som venter han etter at vi har fått barn :laughing002

Tenk, så koselig! Og for en spesiell jul dette kommer til å bli. Vi har planer om å fortelle resten av familien på julaften (som sikkert resten av juli-gruppa også :love017), så det blir ekstra spesielt. :Heartred
Hihi slik vi fortalte det sist gang vi var gravide :Heartred klaffet med jul denne gangen også .. så ender vel opp med to tette barn med bare dager mellom bursdager om alt går normalt :playful:
 
Back
Topp