Nå fristet det plutselig veldig å ta en til digital![]()
Jeg har ingen andre symptomer enn vonde bryst, så det var litt betryggende å se at det går fremover iallefall! Hehe
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nå fristet det plutselig veldig å ta en til digital![]()
Hvem test tok du?Jeg har ingen andre symptomer enn vonde bryst, så det var litt betryggende å se at det går fremover iallefall! Hehe
Tine iskaffe altså, min store craving forrige svangerskapJubler for å kunne nyte en tine iskaffe mens man jobber litt på kontoretså man våkner litt
![]()

Minn også dette svangerskaps og forrigeTine iskaffe altså, min store craving forrige svangerskap![]()
bare dumt man ikke kan drikke den på litervis hvær dag Ååh den røde? Den er bare litt god altså. Unnet meg en på fredagen.Jubler for å kunne nyte en tine iskaffe mens man jobber litt på kontoretså man våkner litt
![]()
Bor i Oslo, men muligens flytte utover til Bærum eller Asker etterhvertJubler over at jeg er gravid igjen endelig etter sa i april svak test Tor, sterkere lør og digital i dag med 2-3 uker på. Flere som har termin til sommeren og bor i Bærum?

Jeg har helt dilla på den rosa sukkerfrie cappuccinoÅåh den røde? Den er bare litt god altså. Unnet meg en på fredagen.

Synes juleversjonen er godÅåh den røde? Den er bare litt god altså. Unnet meg en på fredagen.
Åååh den var nydelig!! Men tror det er mer koffein i den enn den vanlige så du er obsSynes juleversjonen er god![]()

Jeg savner den gamle juleversonenSynes juleversjonen er god![]()
Ja, det står på ingenting på denÅååh den var nydelig!! Men tror det er mer koffein i den enn den vanlige så du er obs![]()

Savner dulce de leche og RioJeg savner den gamle juleversonensynes selv den nye er alt for søt
![]()

Tror om det er mye koffein i de andre iskaffene da?Ja, det står på ingenting på denmen når jeg sendte mail til tine forrige svangerskap så var trippel espresso den med mest koffein på 120 mg. Og det er jo innafor
![]()
Cappuccino har mellom 80-90 fikk jeg beskjed omTror om det er mye koffein i de andre iskaffene da?
Og hvor mye var igjen innafor hvær dag?
va 200 mg per dag tror jeg det er!Ja da er jeg jo godt innaforCappuccino har mellom 80-90 fikk jeg beskjed omva 200 mg per dag tror jeg det er!

Hihi, jaJa da er jeg jo godt innafor
Må jo ha litt plass til Pepsi Max også![]()

Men ut fra det jeg leser så er det jo koffeingrensa mye pga at babyen ikke skal få for lav kroppsvekt, og vi sleit ikke med det sist akkuratJa da er jeg jo godt innafor
Må jo ha litt plass til Pepsi Max også![]()
Aha.. Nei var ikke helt det problemet vi heller haddeMen ut fra det jeg leser så er det jo koffeingrensa mye pga at babyen ikke skal få for lav kroppsvekt, og vi sleit ikke med det sist akkurat![]()