Jubeltråd!

Jubler over at jeg er gravid igjen endelig etter sa i april svak test Tor, sterkere lør og digital i dag med 2-3 uker på. Flere som har termin til sommeren og bor i Bærum?

Vedlegg

• 20191110_192933.jpg
    20191110_192933.jpg
    18,2 KB · Visninger: 15
Jubler over at jeg er gravid igjen endelig etter sa i april svak test Tor, sterkere lør og digital i dag med 2-3 uker på. Flere som har termin til sommeren og bor i Bærum?
Bor i Oslo, men muligens flytte utover til Bærum eller Asker etterhvert :) Jobber i Bærum. Termin 28 juni :Heartred

Åååh den var nydelig!! Men tror det er mer koffein i den enn den vanlige så du er obs:bag:
Ja, det står på ingenting på den :confused: men når jeg sendte mail til tine forrige svangerskap så var trippel espresso den med mest koffein på 120 mg. Og det er jo innafor :happy:

Men ut fra det jeg leser så er det jo koffeingrensa mye pga at babyen ikke skal få for lav kroppsvekt, og vi sleit ikke med det sist akkurat :p
Aha.. Nei var ikke helt det problemet vi heller hadde :playful:
Hadd den stor fin gutt å han vokser med stormskritt så han har ikke tatt noe skade av kaffe og Pepsi Max drikkinga til mammaen :p:smug:

Back
Topp