Jubeltråd!

Aha.. Nei var ikke helt det problemet vi heller hadde :playful:
Hadd den stor fin gutt å han vokser med stormskritt så han har ikke tatt noe skade av kaffe og Pepsi Max drikkinga til mammaen :p:smug:
Ja akkurat :hilarious: men en skal såklart passe på! Det er ikke det :happy:
 
Ja, det står på ingenting på den :confused: men når jeg sendte mail til tine forrige svangerskap så var trippel espresso den med mest koffein på 120 mg. Og det er jo innafor :happy:
Irriterende at det ikke står noe. For man kan fint drikke 2 stk vanlig espresso iskaffe men den julevarianten blir for mye med to om dagen:bag:
 
Jubler over at etter 14 pp fikk jeg denne i dag og kan melde meg inn her ;) termin 22 juli;)90F58E43-A3AA-419C-BB3D-2E013602F054.jpeg
 
Bor i Oslo, men muligens flytte utover til Bærum eller Asker etterhvert :) Jobber i Bærum. Termin 28 juni :Heartred

Herlig :joyful: hadde liksom vært koselig komme i kontakt med andre som har termin rundt jeg har :happy: heldig du som er lenger på vei en meg, man blir så bekymret for at alt skal gå bra :nailbiting:
 
Herlig :joyful: hadde liksom vært koselig komme i kontakt med andre som har termin rundt jeg har :happy: heldig du som er lenger på vei en meg, man blir så bekymret for at alt skal gå bra :nailbiting:
Ja, det er nervepirrende, hadde en blødning i helgen så har bestilt tul til i morgen!!! Krysser fingrene for at alt er bra :(:Heartred
 
Ja, det er nervepirrende, hadde en blødning i helgen så har bestilt tul til i morgen!!! Krysser fingrene for at alt er bra :(:Heartred

Det er ikke noe kult :(

Men litt blødning i svangerskapet er ikke uvanlig da, slimhinnene er jo mer skjøre. Krysser fingrene for deg og spiren :love7
 
Back
Topp