Jubeltråd

Da er mannen hjemme og gleden var tårevåt når han fikk overraselsen <3

Jeg hadde pakket inn gr.testen sammen med noen strømer med tekst " i <3 dad" i en gave eske sammen med et kort.
Siden han hadde bursdag forgje mnd brukte jeg den for alt det var verdt med forsinket gave :p

Like etter han var kommet hjem og fått satt fra seg ting og levert klemmer til både meg, unger og voff, så fikk vi litt tid for oss selv under matlagingen og da måtte jeg benytte sjansen.

Jeg gikk å hentet gaveesken som jeg var gjemt, satt den på bordet og ga instrukser om hva som måtte åpnes først og slikt.

Han ble helt ellevill og det le temmelig tårevått hos begge <3

Som vi gleder oss <3

PS:
jeg ble veldig tilgitt for å ha ført han bak lyset <3

Såå koselig :rolleyes:
 
Jubler over vellykket TUL nr.2 og at jeg fortsatt er gravid❤️
 
Den kommer du sikkert til å angre litt på etterhvert;) men enig at det er deilig med litt symptomer som en bekreftelse på at alt er fint:)

Er fælt å være kvalm ja.. men samtidig tolker jeg det som et sunnhetstegn på graviditeten! Har ikke vært på tul, og har vært bekymret til tider, så kvalmen roer og betrygger meg faktisk :hilarious:
Så får jeg heller besøke doen litt oftere og satse på at det gir seg etterhvert ;)
 
Jubler svakt for at jeg var småkvalm i mårresr og føler meg fortsatt gravid pga det. :hilarious: (kommer til å angre på den!)
 
Jubler over å ha delt spire-nyheten med min mor som tok det veldig fint!
 
Jubler over å ha delt spire-nyheten med min mor som tok det veldig fint!
Åh, jeg har så lyst til å fortelle det til min mamma:Heartred Er bare 5+5, så får bare snurpe igjen:hilarious: Vi har lovet hverandre å vente til etter TUL i uke 12.
 
Jubler over vellykket besøk hos legen i dag:) Legen sendte forespørsel om tul til sykehuset og to timer senere kom timeinnkallingen:D Nå gjenstår den laaange ventetiden fram mot uke 12:hilarious:
 
Jubler over å ha fått sterkere test enn noen gang tidligere, godt innenfor fristen! Krysser for at det holder!
 
Åh, jeg har så lyst til å fortelle det til min mamma:Heartred Er bare 5+5, så får bare snurpe igjen:hilarious: Vi har lovet hverandre å vente til etter TUL i uke 12.

Åå så flink om en klarer å vente! Det var min plan også, men så tenker jeg at det er litt godt å si det likevel. Skulle noe skje så er det godt med litt forstålese og en god klem. Mistet i fjor så nå håper jeg det går veien :Heartred
 
Åh, jeg har så lyst til å fortelle det til min mamma:Heartred Er bare 5+5, så får bare snurpe igjen:hilarious: Vi har lovet hverandre å vente til etter TUL i uke 12.
Jeg ringte henne 5 min etter testen var positiv :hilarious: mannen fikk vite det først selvsagt! Hun har ventet på barnebarn i flere år, så håpet blir stort hver gang jeg blir gravid :Heartred
 
Jubler over vellykket besøk hos legen i dag:) Legen sendte forespørsel om tul til sykehuset og to timer senere kom timeinnkallingen:D Nå gjenstår den laaange ventetiden fram mot uke 12:hilarious:
Hvorfor fikk du dekket TUL?:happy:
 
Back
Topp