Jubeltråd

Jeg jubler for positiv test :Heartred
Så jubler jeg for at det nærmer seg mandag, mannen kommer da hjem fra rotasjon offshore og jeg skal gi han en overraskelse på graviditeten :hug003

Blir spennende :love017

Ellers jubler jeg I min egen stillhet for at symptomene kar kjenne på seg med nesten døgnet rundt kvalme, tunge bryster og tidvis halsbrann..
 
Jeg jubler for positiv test :Heartred
Så jubler jeg for at det nærmer seg mandag, mannen kommer da hjem fra rotasjon offshore og jeg skal gi han en overraskelse på graviditeten :hug003

Blir spennende :love017

Ellers jubler jeg I min egen stillhet for at symptomene kar kjenne på seg med nesten døgnet rundt kvalme, tunge bryster og tidvis halsbrann..
Wow! Imponerende at du har klart å holde deg synes jeg! Og at du klarer å vente til han kommer hjem :joyful:
 
Wow! Imponerende at du har klart å holde deg synes jeg! Og at du klarer å vente til han kommer hjem :joyful:


Takk så mye :happy:
Har ikke vært lett når jeg har snakket med han hver kveld..
Han kan syklusen min og har derfor spurt hele tiden også om ikm har vist seg.. :sorry:
Har såååå dårlig samvittighet men håper mandagens overraskelse vil gjøre opp for at jeg har ført han litt bak lyset. :angelic:
 
Takk så mye :happy:
Har ikke vært lett når jeg har snakket med han hver kveld..
Han kan syklusen min og har derfor spurt hele tiden også om ikm har vist seg.. :sorry:
Har såååå dårlig samvittighet men håper mandagens overraskelse vil gjøre opp for at jeg har ført han litt bak lyset. :angelic:
Haha.. det blir sikkert veldig rørende og fint! Du må skrive hvordan det går her da!
 
Hehe jeg har faktisk samme issue selv, men hovedsakelig når jeg møter øyne.
Men nå er han heldigvis på tlf.

Sist syklus gikk jeg nøyaktig en uke over, så når han har spurt meg nå sier jeg at det er nok samme og at jeg ikke gidder å teste før tirsdag, for da har det gått 8 dager. Om ikke ikm skulle dukke opp da :bag:

Men jeg har holdt på å røpe meg noen ganger, men heldigvis - tror - jeg ikke at han har skjønt noe :nailbiting:
 
Jubler for at jeg har mer energi i dag:D Har vasket vinduer, så nå er det avslapping på sofaen:happy:
 
Haha.. det blir sikkert veldig rørende og fint! Du må skrive hvordan det går her da!

Da er mannen hjemme og gleden var tårevåt når han fikk overraselsen <3

Jeg hadde pakket inn gr.testen sammen med noen strømer med tekst " i <3 dad" i en gave eske sammen med et kort.
Siden han hadde bursdag forgje mnd brukte jeg den for alt det var verdt med forsinket gave :p

Like etter han var kommet hjem og fått satt fra seg ting og levert klemmer til både meg, unger og voff, så fikk vi litt tid for oss selv under matlagingen og da måtte jeg benytte sjansen.

Jeg gikk å hentet gaveesken som jeg var gjemt, satt den på bordet og ga instrukser om hva som måtte åpnes først og slikt.

Han ble helt ellevill og det le temmelig tårevått hos begge <3

Som vi gleder oss <3

PS:
jeg ble veldig tilgitt for å ha ført han bak lyset <3
 
Da er mannen hjemme og gleden var tårevåt når han fikk overraselsen <3

Jeg hadde pakket inn gr.testen sammen med noen strømer med tekst " i <3 dad" i en gave eske sammen med et kort.
Siden han hadde bursdag forgje mnd brukte jeg den for alt det var verdt med forsinket gave :p

Like etter han var kommet hjem og fått satt fra seg ting og levert klemmer til både meg, unger og voff, så fikk vi litt tid for oss selv under matlagingen og da måtte jeg benytte sjansen.

Jeg gikk å hentet gaveesken som jeg var gjemt, satt den på bordet og ga instrukser om hva som måtte åpnes først og slikt.

Han ble helt ellevill og det le temmelig tårevått hos begge <3

Som vi gleder oss <3

PS:
jeg ble veldig tilgitt for å ha ført han bak lyset <3
Ååå! Så fint. Gråter selv her jeg sitter (jada.. hormonella :smiley-ashamed004).

Det hørtes helt perfekt ut!
 
Jubler for henvisning til TUL :D så da er det bare å smøre seg meg tålmodighet til uke 8:)
 
Da er mannen hjemme og gleden var tårevåt når han fikk overraselsen <3

Jeg hadde pakket inn gr.testen sammen med noen strømer med tekst " i <3 dad" i en gave eske sammen med et kort.
Siden han hadde bursdag forgje mnd brukte jeg den for alt det var verdt med forsinket gave :p

Like etter han var kommet hjem og fått satt fra seg ting og levert klemmer til både meg, unger og voff, så fikk vi litt tid for oss selv under matlagingen og da måtte jeg benytte sjansen.

Jeg gikk å hentet gaveesken som jeg var gjemt, satt den på bordet og ga instrukser om hva som måtte åpnes først og slikt.

Han ble helt ellevill og det le temmelig tårevått hos begge <3

Som vi gleder oss <3

PS:
jeg ble veldig tilgitt for å ha ført han bak lyset <3
Så sykt koselig!! <3 <3
 
Back
Topp