Jubeltråd

Jeg jubler for siste dag i første trimester i dag! I begynnelsen sneglet dagene seg avgårde, men plutselig har ting gått unna!
 
Jubler for at det fikk veldig bra på TUL i dag! 12+6 i dag, og det var en livlig liten mageboer. Alt så heldigvis bra ut ❤
 
Jubler for at den konstante kvalmen har gått over og for kan nyte dagen med bare morgen og kveldskvalme + hvis jeg glemmer å spise før jeg blir sulten. Har fått tilbake mer av energien og det er høstferie så avspaserer en uke fra jobb. Jippi. Nå skal jeg kose meg med å svømme.
 
Jubler for 16+0, ultralyd for å vite kjønn i morgen :Heartred
 
Jubler for privat TUL på mandag, med full sjekk - alt så helt topp ut, så nå er vi lettet! Og Han var 90% sikker på at det var en jente. Blir sååå gøy med tre jenter i hus! :Heartred 13+2 i dag
 
Jubler for privat TUL på mandag, med full sjekk - alt så helt topp ut, så nå er vi lettet! Og Han var 90% sikker på at det var en jente. Blir sååå gøy med tre jenter i hus! :Heartred 13+2 i dag
Så herlig! Gratulerer!!
 
Jubler for at både jeg og mannen kjente masse liv utenpå magen i dag for første gang, for en følelse :Heartred
 
Jubler for at jeg endelig kjenner på overskudd og motivasjon til å gå på jobb. Og for at jeg har kommet godt over halvveis med kalendergavene til jentene uten for store kostnader og uten at jeg selv var klar over det:smiley-bounce012
 
Back
Topp